köpt...
Turok (pc) - Trodde det skulle vara mediokert, det var det iofs också på flera sätt, men ändå ganska så
underhållande.
Brukar inte känna mig besviken på slutet i spel, men detta var f*n löjligt dåligt, på den punkten. Hänger väl dock mest på smaksak.
Rainbow Six Vegas 2 (pc) - Egentligen bara mer av samma som 1:an, kändes inte riktigt lika genomtänkt dock. Och spel av den här sorten kräver (tycker jag) lite mer build-up med schysst klimax än vad detta bjöd på. Men, älskade man 1:an så finns det ingen anledning att hålla sig borta här.
Zelda: Twilight princess (gc) - Väldigt "bra" spel. Räcker med ½-timme i taget sen är mitt spelsug borta i flera dagar efteråt. Det mesta känns så genom-äckligt barnsligt så det är inte alls kul. Varg-scenariona var ju inte heller den bästa idéen.
Väldigt synd, på en annars så bra spel-serie. Men man har väl blivit för gammal antar jag
planerade köp...
Duke Nukem Forever (verkar dock mer som att det lär bli en present till barnbarnen i en avlägsen framtid)
Resident Evil 5
Call of Duty 5
Inget av dem lär väl släppas i år, men det är de enda planerade spelinköp jag har så...