va fan?!
Postad 30 May 2008 - 19:54
va fan?!
Postad 30 May 2008 - 23:54
100spänn att spelet är tryckt i Finland och det varit någon som tagit hem en kopia och lagt in en annan skiva i fodralet.
Ha ett kul samtal med CDON:s support dessutom.
Postad 31 May 2008 - 00:06
Postad 31 May 2008 - 00:13
Äh, var glad, CSI-avsnittet lär ändå vara bättre än århundradets mest överskattade spel!!
närå.. däremot så är csi överskattat. GOW e riktigt grymt och kul!!
Postad 31 May 2008 - 00:28
Postad 31 May 2008 - 08:41
Varje Xbox spel är ju plastat samt har sån där Microsoft-blabla-tejp, som ser till att förpackningen är oöppnad samt då godkänd av Microsoft.
Där borde väl vara sån på ditt fodral med tycker man.
Postad 31 May 2008 - 10:05
Plastat och sån där tejp där man öppnar fodralet var det också..Tänkte på det..
Varje Xbox spel är ju plastat samt har sån där Microsoft-blabla-tejp, som ser till att förpackningen är oöppnad samt då godkänd av Microsoft.
Där borde väl vara sån på ditt fodral med tycker man.
Postad 31 May 2008 - 10:11
Postad 31 May 2008 - 10:14
Men jag vet att Coop till exempel öppnar alla fodral och förvarar skivorna bakom disk. Så plomberingen är ju tämligen värdelös i sådana fall.
Men från CDON så borde du ju få ett orört fodral.
Postad 31 May 2008 - 10:17
Plomberingen är den lilla tejpbiten som är ett bevis på att förpackningen är oöppnad. Om plomberingen är bruten så har ju nån uppenbarligen öppnat fodralet innan dig.
Men jag vet att Coop till exempel öppnar alla fodral och förvarar skivorna bakom disk. Så plomberingen är ju tämligen värdelös i sådana fall.
Men från CDON så borde du ju få ett orört fodral.
Det gör dom på game och EB games åxo.
Postad 31 May 2008 - 10:21
Produkten du skickar tillbaka måste vara oanvänd. Om plombering finns, ska denna vara obruten. Är ju omöjligt då jag ej såg fodralets innehåll förens jag öppnat!
Postad 31 May 2008 - 10:40
Jag har haft ett liknande problem hos Cdon och de kommer att förstå det om du skriver det i din mail, cdon har väldigt bra och snabb support (tar bara några timmar innan de svarar på vardagar, vet inte hur det är på helger) enda nackdelen är att man inte kan nå dom per telefon.Okej tejp biten var då ej rörd men fick svar från CDON där dem säger att dom skickar ett nytt spel men dem skriver också:
Produkten du skickar tillbaka måste vara oanvänd. Om plombering finns, ska denna vara obruten. Är ju omöjligt då jag ej såg fodralets innehåll förens jag öppnat!
Redigerat av Jack of all trades, 31 May 2008 - 10:42.
Postad 31 May 2008 - 10:43
Det gör dom på game och EB games åxo.
Bara på deras "demo" fodral i hyllorna ja, inte på dom man köper för dom förvarar dom bakom disk inplastade.
Okej tejp biten var då ej rörd men fick svar från CDON där dem säger att dom skickar ett nytt spel men dem skriver också:
Låter som du vill ha ett gratis spel bara. För jag tror inte butiker kan köpa in plomberingar och varför skulle någon packa in finska saker på ett spel som ens inte packas i Finland.
Postad 31 May 2008 - 11:56
Låter som du vill ha ett gratis spel bara. För jag tror inte butiker kan köpa in plomberingar och varför skulle någon packa in finska saker på ett spel som ens inte packas i Finland.
Tror du verkligen han skulle skriva här då. jag tror det är sant, man har hittat konstiga saker i olika produkter man köpt så varför inte detta.
Postad 31 May 2008 - 12:03
Tror du verkligen han skulle skriva här då.
Uppmärksamhet.
Få något att prata om.
"Coolt" att klaga lite.
Vad vet jag.
Postad 31 May 2008 - 12:22
tyckte bara det var en rolig/konstig sak att dela med mig av, sen om du tror mig eller ej spelar väl ej så stor roll. Bara cdon tror mig så att jag slipper betala 299kr för ett csi avsnitt så är jag nöjd... =P
Postad 31 May 2008 - 12:39
Tror dock det inte är några problem, jag fick te.x inte med en cd i en sändning från dem för några månader sedan. Den stod med på fraktsedeln och att den var nerpackad, även med på fakturan. Skrev som det var bara och de skickade en ny utan några som helst frågor.
Postad 31 May 2008 - 13:13
Lite annorlunda helt klart!
Tror dock det inte är några problem, jag fick te.x inte med en cd i en sändning från dem för några månader sedan. Den stod med på fraktsedeln och att den var nerpackad, även med på fakturan. Skrev som det var bara och de skickade en ny utan några som helst frågor.
Ja sånt har ju hänt mig också, men inte att det ligger en RW skiva i med andra saker
Postad 31 May 2008 - 13:23
Äh, var glad, CSI-avsnittet lär ändå vara bättre än århundradets mest överskattade spel!!
Bara att hålla med. En dvd-rw kan man ju bränna ngt vettigt på dessutom!
Postad 31 May 2008 - 15:49
Postad 31 May 2008 - 23:54
Postad 01 June 2008 - 13:45
Postad 01 June 2008 - 14:35
Postad 01 June 2008 - 14:56
Postad 01 June 2008 - 15:11
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 filmer
9 bilder