Kameran fungerar mycket bra. Det blir mycket bättre bilder med denna än med min k850i.
Så kameran verkar mycket bra, Autofocusen kunde dock vara lite snabbare.
Börjar nu vänja mig med användargränssnittet och det fungerar nu riktigt bra.
Känns som sagt riktigt gedigen och välbyggd.
Användargränssnittet känns inte så segt det flyter på skapligt det kunde vara lite snabbare.
Standby- taltiden är nog denna telefons akilleshäl. Min är snart dags att ladda och den laddades fullt igår eftermiddag och jag har inte använt den så mycket. Förde över en massa musik och bilder från min gamla telefon igår kväll men då var den kopplad till datorn hela tiden så då fick den ju laddning samtidigt.
Nu är det ju visserligen första laddningen och det kan ju ta några laddningar innan batteriet når högsta kapacitet.
Har satt i ett 4Gb's MicroSDHC kort av fabrikat Sandisk och det var inga problem. Det står ju i specen att den klarar upp till 4Gb men det finns ju kort upp till 8Gb nu men "vågade" inte testa med ett sånt.
Ljudkvaliten är mycket bra vid både telefonsamtal och mp3-lyssning. Även bra kvalité på ljudet via mitt bluetooth headset.
Det går öven att få riktigt bra ljud via telefonens inbyggda högtalare.
Accelerometern fungerar bättre i denna än i K850. Den är mycket snabbare i omställningarna mellan stående och liggande skärm.
Ska se om jag kan få till några bilder ikväll.
Om det är något någon undrar över så fråga.
Redigerat av TomasL, 12 June 2008 - 14:40.