Men om du behöver ge dig själv argument för inköp av HD, eller du tänker ta fighten över inköpet under gemensam ekonomi så kan denna hjälpa.
Bra illustrerat.
http://www.cornbread...pare/index.html
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Argumentera dina inköp mot sambon :-)
Startad av
ponpolio
, Jun 14 2008 19:54
6 svar till detta ämne
Postad 14 June 2008 - 19:54
Lite ovetenskapligt och denna länk cirkulerar redan säkert.
Men om du behöver ge dig själv argument för inköp av HD, eller du tänker ta fighten över inköpet under gemensam ekonomi så kan denna hjälpa. Bra illustrerat. http://www.cornbread...pare/index.html Postad 14 June 2008 - 21:31
mja, det där testet vet jag inte om jag ger så mycket för, hos mig uppspelat på proj så är det absolut inte som hans dvd bilder, snarare som hans hd bilder...
Postad 15 June 2008 - 19:00
Samma här, helt rätt. Gemensam ekonomi? dummheter Postad 17 June 2008 - 19:15
Jo, den blöder rätt kraftigt med grönt, och som de övriga skriver så finns det saker att säga om kvalitén över lag. Men då jag postade länken mer som en illustration över skillnaden så skippade jag tugget helt om tekniska limiteringar och kvalitéer i bilderna. Har man redan grejjerna hemma så är denna lite överflödig. Tycker dock det är bra illustrerat, och kanske lite hjälp till de 50% (antagande utan egentlig grund) som köper utan att veta varför, eller vad de egentligen köpt :-) Finns det bättre illustrationer liknande denna så posta gärna länkar. Postad 19 June 2008 - 09:59
Tycker att använda stillbilder för att göra visa hr bra bild HD har är ganska dåligt då det blir helt annat med rörliga bilder.
Sitter med projektor 720p o en dvd som skalar upp och är riktigt nöjd. DvD kan ha fantastiskt bild om dom lagt ner lite tid på den och allt är rätt inställd. Visst är HD bätre men det är absolut inget Jag känner att ja behöver just nu. (även om Marantz BD-spelare skulle sitta fint =) ) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |