Sitter på ett par Sennheiser HD555, som jag tycker är en väldigt prisvärd lur och låter bra, men som lämnar en hel del att önska. Jag sålde min stereo för ett min hembio paket från Canton och en Onkyo TX-SR505 som gav ett rejält lyft för filmupplevelsen men ett _rejält_ ras i musikupplevelsen.
Därför funderar jag på att byta upp mig på hörlursfronten för just finlyssnandet. Dock funderar jag på om min Onkyo kommer klara av att driva bättre lurar och om man ska satsa på en hörlursförstärkare först eller om man ska gå direkt på lurar och ta förstärkare senare?
De lurar jag sneglar åt är AKG 601, AKG 701 och Sennheiser HD 650. Jag gillar karaktären på HD555 men jag vill få en bättre ljudbild och mer gung när mna lyssnar på rock.
AKG 601 verkar ju onekligen bra med ett bra pris?
Kan någon hjälpa mig i mitt val?
Därför funderar jag på att byta upp mig på hörlursfronten för just finlyssnandet. Dock funderar jag på om min Onkyo kommer klara av att driva bättre lurar och om man ska satsa på en hörlursförstärkare först eller om man ska gå direkt på lurar och ta förstärkare senare?
De lurar jag sneglar åt är AKG 601, AKG 701 och Sennheiser HD 650. Jag gillar karaktären på HD555 men jag vill få en bättre ljudbild och mer gung när mna lyssnar på rock.
AKG 601 verkar ju onekligen bra med ett bra pris?
Kan någon hjälpa mig i mitt val?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?