Postad 19 June 2008 - 16:56
Jag tittar mest på vanlig tv från Boxer. Spelar inga tv-spel men kollar en del på (dvd)-film och en hel del sport. Vilken av dessa ska jag välja? Panasonic TH-42PX80 eller Sony Kdl40v3000. Eller rekommenderar ni någon annan i samma prisklass (-10 000)? Säljaren på Expert hävdade att plasma (Panasonicen) var grejen för mig medan Sibasäljaren menade att full-hd och lcd (Sonyn) var vad som gällde. Snälla hjälp mig!
Postad 20 June 2008 - 09:23
Jag tittar mest på vanlig tv från Boxer. Spelar inga tv-spel men kollar en del på (dvd)-film och en hel del sport. Vilken av dessa ska jag välja? Panasonic TH-42PX80 eller Sony Kdl40v3000. Eller rekommenderar ni någon annan i samma prisklass (-10 000)? Säljaren på Expert hävdade att plasma (Panasonicen) var grejen för mig medan Sibasäljaren menade att full-hd och lcd (Sonyn) var vad som gällde. Snälla hjälp mig!
Är det mest TV, film och sport du ska se så är det definitv en plasma du ska ha, alltså en px80.
Sen så hade jag en 40" V3000 förut och jag tyckte den var helkass. Dålig svärta, dålig skärpa (vart alldeles yr av att ögonen försökte fokusera hela tiden) och mkt eftersläpningar.
Ta pannan du
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?