Vad är det som gäller på dukfronten idag? Jag vill hålla mig under 10.000 kr för duken, den ska vara av rulltyp, mellan 95"-100" stor och inte bli vågig.
Ytterst tacksam för förslag på fabrikat om håller måttet enligt ovanstående.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Söker ny rullduk som inte blir vågig - XUS finns ju inte mer... :(
Startad av
Unregistered93d1242d
, Jun 20 2008 12:30
7 svar till detta ämne
Postad 20 June 2008 - 12:30
Jag är på jakt efter en storleksmässigt sett bättre lämpad duk än den jag har nu. I dagsläget kör jag XUS, vilket jag varit mycket nöjd med. Men de finns tydligen inte längre att få tag i.
Vad är det som gäller på dukfronten idag? Jag vill hålla mig under 10.000 kr för duken, den ska vara av rulltyp, mellan 95"-100" stor och inte bli vågig. Ytterst tacksam för förslag på fabrikat om håller måttet enligt ovanstående. Postad 20 June 2008 - 16:20
Varför inte prova en Grandview Tab Tension eller annan Tab Tension. Tab Tension är väl princip enda sättet att hantera rulldukar utan att få vågor.
Postad 21 June 2008 - 16:57
Japp, så får det bli. Verkar vara ok i pris också. Tack för svaret. Postad 23 June 2008 - 22:46
Har pratat med Ulf på Skandinavisk Interiör, och han har inga problem med att snickra ihop en manuell Xus-duk med 240 cm bildyta åt mig. YAY!!!
Postad 24 June 2008 - 11:15
Absolut! Sådana personer/företag ska man premiera. Det är en viss peng i det hela, men det är det ta mig fan värt. Vi ska vara rädda om sådana företag. Postad 24 June 2008 - 11:26
Måttbeställde en duk av Ulf. Helt suverän service. Han ringde till och med och frågade hur det gick med duken.
Rekommenderas verkligen. Postad 25 June 2008 - 17:05
Instämmer! Har bara goda erfarenheter. Har precis skickat mail med beställning på den nya duken. Tack och lov att det gick att lösa. Vill inte ha något annat än Xus! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |