Jag undrar om jag kan andvända skummgummi till att isolera min låda på 40 liter?Och hur mycket ska jag andvända kan jag ha skummgummi fram till bassens magnet??
Postad 24 June 2008 - 21:03
Hej!
Jag undrar om jag kan andvända skummgummi till att isolera min låda på 40 liter?Och hur mycket ska jag andvända kan jag ha skummgummi fram till bassens magnet??
Postad 25 June 2008 - 11:09
skumgummi, om du tänker på sådant som finns i madrasser, fungerar helt ok, och du kan då ta och såga till bitar som du sätter i bakstycket och helavägen fram tills att det är en 2-3cm från magneten.
Alltså så mycket som möjligt på bakstycket utan att det nuddar magneten, sedan så kan du ta och skära till 2st bitar till som du sätter på lådans sidoväggar ( dom blir ju väldigt smala då ) och en bit som du sätter i botten ( kommer at bli lika smal ) sen är det bra och det behövs inget mer
Alltså så mycket som möjligt på bakstycket utan att det nuddar magneten, sedan så kan du ta och skära till 2st bitar till som du sätter på lådans sidoväggar ( dom blir ju väldigt smala då ) och en bit som du sätter i botten ( kommer at bli lika smal ) sen är det bra och det behövs inget mer
Postad 25 June 2008 - 23:41
Det visste jag inte, därför jag frågade om du menade sådan som finns i maddrasser
Det fungerar som sagt, men du får ta hyffsat mycket, och hur har du tängt att dela basen nu då ?
Enligt min rekomentation ?
Det fungerar som sagt, men du får ta hyffsat mycket, och hur har du tängt att dela basen nu då ?
Enligt min rekomentation ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
14 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?