Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Se&Hör hos varandra

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 June 2008 - 11:33

Unregistered583816d4
  • Unregistered583816d4
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hej, vet inte om det finns nån liknande tråd men jag hittade ingen...

Jag skulle vilja ha en tråd där man kan hjälpa varandra med möjligheter att få lyssna/se på olika ljud/bild-system. Man kan ju visserligen gå till olika butiker för att få testa sånt man är inresserad av, men här på forumet finns ju människor med kunskap och utrustning som kan ge helt andra möjligheter. Ofta kan ju dessutom ägaren sin egen utrustning mycket bättre än den genomsnittliga försäljaren.
Eftersom alla inte har lagt ut bilder på sin utrustning är det ibland svårt att hitta specifika personer med rätt utrustning som man kan bjuda in sig hos.

Detta är helt enkelt ett efterlysningsforum för att få lyssna på folks hemmabiosystem!

Okej, jag börjar :)

Skulle vilja lyssna på ett system som kan visa skillnader på Blu-Ray mellan Dolby TrueHD och Dolby Digital (eller motsv DTS/DTS-HD). Gärna någon med en Onkyo 606/805 (eller motsv.) eftersom jag tänkt att investera i nåt sånt.
Om du dessutom har en bra plasmaskärm (för att jämföra med min LCD) skulle lyckan kanske var gjord!
Just det, jag bor i Stockholm...

/Hugo

Postad 26 June 2008 - 15:42

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
Vad är det du säger, har du tänkt få komma hem till folk och provlyssna.?

Själv så kanske jag är extra nojig men jag skulle aldrig släppa in folk som jag knappt känner.
Man vet aldrig vad dom har för planer, kanske är ute och rekar bara för att kolla om det är värt att göra inbrott sedan. Särskilt på ett sånt här forum där det finns gott om folk som har prylar för feta slantar hemma.

Postad 26 June 2008 - 19:09

Unregistered583816d4
  • Unregistered583816d4
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jo, den tanken har väl iofs slagit mig men jag sköt bort den ganska snabbt... kanske är naivt av mig. Men det vore så jäkla bra om det skulle funka! Vilka möjligheter!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.