Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Riva ut garderoberna

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 June 2008 - 14:27

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Om ni kollar mitt galleri: https://www.minhembio.com/BioBerra så ser ni att det inte är så optimalt idag. Funderar på att riva ut garderoberna och köpa nya istället och sätta dom nya på ett annat ställe i lägenheten. Dels kommer jag få ca en halvmeter djupare rum och dessutom kan jag möjligen montera upp en ramspänd duk istället. Garderoberna är dessutom ganska gamla och slitna så det vore ju bra med en uppgradering, gillar inte att dom tar upp en hel vägg som idag.

Sen behöver jag hjälp med tapetsering av rummet, vill helst ha mörkare tapeter men samtidigt ska dem inte vara tråkiga heller. Allt som allt tänkte jag kanske lägga ut ca 10.000 på att piffa upp rummet till ett dedikerat biorum.
Kommer komplettera med lite nya möbler såsom TV bänk, kabeldragningar, med mera.

Ni får gärna komma med tips på tapeter, färgsättning vilken typ av möbler som passar. Är ganska dålig på att välja ut så att man får en helhet. Det bör helst matcha högtalarna och soffan i färg.

Ser verkligen fram mot att dra igång detta projekt :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.