Kommentarer till Min nuvarande setup av LionKing
Startad av
LionKing
, Jul 05 2008 10:26
17 svar till detta ämne
Postad 25 February 2009 - 09:45
Stor skillnad efter din ommöblering. Mycket renare look. Gillar det. Plus för Call of Duty 4!
Postad 25 February 2009 - 09:56
Tja!
Ser mysigt och trevligt ut! känns lyxigt med både LCD och projektor. Det vill jag också skaffa.... Genexxa högtalarna är riktiga klassiker, jag har också haft sådana, fast med 12" bas. mycket ljud för slantarna...
Ser mysigt och trevligt ut! känns lyxigt med både LCD och projektor. Det vill jag också skaffa.... Genexxa högtalarna är riktiga klassiker, jag har också haft sådana, fast med 12" bas. mycket ljud för slantarna...
Postad 25 February 2009 - 10:32
Ser riktigt mysigt ut, riktigt snyggt och fin anläggning.
Har själv lika dan dvd spelare & håller med den är riktigt bra.
Har själv lika dan dvd spelare & håller med den är riktigt bra.
Postad 09 March 2009 - 02:25
Tack för alla varma kommentarer. Ska försöka damma lite, men jag lovar inget. 
Finns det någon som har ett bra tips, när det gäller just damm? Att damma är ju inte så svårt, men det kommer ju tillbaka på noll-tid. Har ju inte alls rörigt i övrigt...
Tack på förhand.
LionKing
Finns det någon som har ett bra tips, när det gäller just damm? Att damma är ju inte så svårt, men det kommer ju tillbaka på noll-tid. Har ju inte alls rörigt i övrigt...
Tack på förhand.
LionKing
Postad 09 March 2009 - 21:31
Använd preparat avsedda för ytan...är oftast dammavvisande. Nappar och annat under bänken är inget Ajax reder ut...men prova dammsugaren =)
Har själv två barn & det är ett evigt plockande efter dom =)
Har själv två barn & det är ett evigt plockande efter dom =)
Postad 21 April 2009 - 23:01
Ang. damm, så har jag nu införskaffat mig en dammvippa! Den fungerar hur bra som helst.
Postad 22 April 2009 - 00:09
ehm, den senaste bilden på ditt vardagsrum får mig att tänka på 90-talet. En j*vla massa krimskrams och skit överallt med halvskumma färger, för mycket vitt. Så vidare jag inte missat nåt så är stilrent fortfarande "inne", inte att ha en massa grejjs.
Postad 09 May 2009 - 12:59
@mullvaden: Visst tusan ser det lite rörigt ut, men ser faktiskt inte alls lika rörigt ut som det verkar på bilden. Till mitt försvar, kan jag även tillägga att jag ville ta en bild så snabbt som möjligt... även om det är en klen tröst.
Postad 14 December 2009 - 22:34
Kul att se någon med lite mer massiva högtalare, hardcore all the way hehe
Postad 29 March 2010 - 21:53
OBS...!
Nya bilder inlagda. Nedanstående kommentarer refererar till tidigare set-ups...
Nya bilder inlagda. Nedanstående kommentarer refererar till tidigare set-ups...
Postad 05 May 2010 - 11:59
Hej!
Är du nöjd med dina Dynavoice?
Står i tankarna att beställa samma paket som jag ser att du har (F6-EX) och är lite nyfiken på dina tankar & funderingar... :-)
PM:a gärna svar
Är du nöjd med dina Dynavoice?
Står i tankarna att beställa samma paket som jag ser att du har (F6-EX) och är lite nyfiken på dina tankar & funderingar... :-)
PM:a gärna svar
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?