Har vart ute efter den ett tag nu.
Lenas tutande i luren känns inte lika bra på vhs.
Är ute efter den med korven scenen ej bortklippt.
"Erik kom nu så ska du få se vart du kom ifrån"
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 25 October 2002 - 14:54
någon som vet om fäbojäntan finns på dvd??
Har vart ute efter den ett tag nu. Lenas tutande i luren känns inte lika bra på vhs. Är ute efter den med korven scenen ej bortklippt. "Erik kom nu så ska du få se vart du kom ifrån" Postad 25 October 2002 - 15:13
Nope. Finns ännu inte. Förmodligen nått med rättigheter och sånt, för efterfrågan lär det ju finnas.
Välkommen till forumet, Johnny! :-) Postad 25 October 2002 - 15:16
Om det bara är falukorvsscenen du är ute efter så finns det väl en nyinspelning på DVD som heter Vigingalegenden.
http://www.dvdon.com...tml?prod=151211 Fast det är möjligt att Fäbojäntan finns utgiven på DVD oxå men är tveksam till om kvaliten är så mycket bättre en VHS varianten. Postad 25 October 2002 - 15:20
tack staffan....[
joo...men jag har slängt ut vvhsbandaren nyligen, den pajjade och jag tänker inte köpa någon ny! lobo: jaa ska tita på det, "Vigingalegenden" låter bra![ Postad 25 October 2002 - 15:26
Yhea! Fäbojäntan 2 retörn öf the falukörv[
"YOU CANT KILL ME CAUSE IM ALREADY DEAD" Postad 25 October 2002 - 16:35
Dra hem en DivX, gör om till .mpeg och bränn som (S)Vcd kanske? Det är iof ganska krångligt men ändå :>
Postad 25 October 2002 - 16:38
JohnnyFlepp:
Tv-kasettbandspelare tillhör forntiden. Själv har jag aldrig haft nån. Det är ju så jobbigt att få bort det där som står och blinkar 00:00. Tänkte bara säga: very welcome till the forum!!! Alltid kul med lite nya galenpannor! Postad 25 October 2002 - 17:53
Fäbodjäntan finns på DVD såg jag igår i ett sådant där häfte som kommer med övrig reklam.
Annonsen var från bolaget MAX´s. Så kolla på deras hemsida om dom har någon. Postad 25 October 2002 - 18:36
En sjuk tanke men undra om det finns replicas till fäbojäntan som det finns till t.ex. T2. Rätt coolt att ha en falukorv i en glasmonter med bilden från filmen i bakgrunden. [8D][
Postad 25 October 2002 - 19:41
SÄLJES: Originalfalukorven från Fäbodjäntan, obetydligt begagnad; infrusen sedan hösten 1978. Garanterat oätbar (av flera skäl...) men den är ett fullständigt unikt samlarobjekt!
Passa på, det finns bara ett exemplar - det kan bli ditt! PRIS: 20.000 SKR el bytes mot hornet som jag ännu inte lyckats lokalisera. Det måste finnas någon som sitter och trycker på det där ute! Postad 25 October 2002 - 19:46
dvdnorden.se är det fixaren.com undercover??
ser precis lika dant ut....nästan Har samma prylar. radiohandlarn, ska titta in det du.....koolt att den finnes på dvd! Postad 25 October 2002 - 20:55
Pellski & Singleaction, var får ni allt ifrån?
Jag höll på och garva ihjäl mig.[ Postad 25 October 2002 - 21:14
Vem skulle inte vilja ha Fäbojäntan på DVD????
Om det är någon som hittar den säg till mig då! Postad 28 October 2002 - 17:38
Jag vet inte riktigt vart jag får det ifrån. Jag har nog rätt sjuk humor tror jag.
Postad 28 October 2002 - 17:47
Singleaction:
Hittade ett felstavat ord i ditt inlägg: "samlarobjekt" :-). Postad 31 October 2002 - 10:31
quote:Originally posted by latsmurf
falukorv är ju väldigt upphetsande.. öhm Ja precis ... väääldigt upphetsande *INTE* Postad 31 October 2002 - 10:34
quote:Originally posted by Singleaction
På vad vis felstavat? Ja, exakt? Det är väl inte felstavat vad jag kan se? Postad 02 November 2002 - 22:49
fredrik....det är felstavat i det land jag och st@ffan kommer ifrån....landet bort i tok.
Kul att så många tycker om fäbojäntan, själv såg jag den för första gången ihop med Arne Tammer och syrran när jag gick i 7an. Det var en rolig kväll, när vi sedan tittade på lavemang SM med fylking som ivrig komentator så förhöjdes kvällens susningar upp i taket. Fredrik...nee jag tycker inte om korv scenen heller, eller den är inte så sexig. Anledningen till att jag vill ha den scenen kvar är att jag inte tycker om klipp i filmer över huvudet taget. Nee då, det är Lenas ivriga tut i luren som jag vill åt!! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |