Ska som rubriken avslöjar kosta runt 1000kr och då med nätagg.
Min Onkyo TX-DS696 stärkare som kommer att stå brevid denna. Vore schysst om de "matchade" varandra lite.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
11 relaterade trådar
Postad 14 July 2008 - 07:20
Kollat en massa och blir bara mer och mer snurrig. Ska bygga htpc med micro-atxkort. Vet itne alls vilken låda jag ska ha. Kollat lite anteclådor men kan inte ta ett beslut. Vad har ni och vad tror ni passar min stärkare? (se bilden nedan)
Ska som rubriken avslöjar kosta runt 1000kr och då med nätagg. Min Onkyo TX-DS696 stärkare som kommer att stå brevid denna. Vore schysst om de "matchade" varandra lite.
Postad 14 July 2008 - 09:00
Min röst faller på Antec Fusion.
Verkar vara det billigaste, effektivaste och tystaste alternativet att för en relativt liten peng få kvalité och kompetens. Dessutom är den så populär att vilken fråga du än har om lådan så finns svaret här. Dock matchar den inte speciellt bra :-) Postad 14 July 2008 - 09:22
Hallå! Vilken menar du? Verkar finnas ett gäng Antec Fusion. /R Postad 14 July 2008 - 10:12
Verkar vettig och snygg. Ska kola närmare på den. Tack /Robin Postad 16 July 2008 - 14:41
Nja, Antec har bra rykte på att kyla tyst, och jag kan inte se att det finns plats för större fläktar på SilverStone-chassit (120 mm). Antec NSK-chassit är såvitt jag vet samma som Fusion, fast utan displayen. Framstår som klart mest prisvärt. /B Postad 18 July 2008 - 21:35
skulle ha sagt antec nsk 1380 om det inte vore för att den inte passade in med resten av designen.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |