Är öppen för alla förslag men jag har kollat lite extra på panasonic th-42px80 och samsungs nya full-hd lcd:er.
Plasma eller lcd? full-hd eller inte?
Kom med förslag på skärmar och hjälp mig ur min besluts ångest!!
Mycket tacksam för svar!
Mvh
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 18 July 2008 - 15:57
Hejsan, ska köpa min första "riktiga" tv. Har ett tak på 11000kr. Jag ska titta på digitaltv, dvd, blyray från ps3 (även ps3 spel) och spela vga från datorn. Vill ha full-hd, med tanke på framtiden och skrytfaktorn inför polarna
Är öppen för alla förslag men jag har kollat lite extra på panasonic th-42px80 och samsungs nya full-hd lcd:er. Plasma eller lcd? full-hd eller inte? Kom med förslag på skärmar och hjälp mig ur min besluts ångest!! Mycket tacksam för svar! Mvh Postad 18 July 2008 - 16:02
Panasonic px80 , vill du dock ha en lcd som e lite sämre men kan vara värt att köpa om du ska koppla in dator och spela ps3 , dock klara px80 tydligen det galant .
https://www.prisjakt...kt.php?p=292311 Full hd , helt ny 2008 , Finns också , https://www.prisjakt...kt.php?p=297244 Panasonicen e bäst på allt men kanske en lcd är bäst på visa stillbilder. hoppas jag vart till hjälp , Mvh Postad 18 July 2008 - 16:38
Som skrytfaktor kan du också räkna in BILDKVALITET och då vinner Panasonic px 80, tycker jag.
Postad 18 July 2008 - 17:06
Det där med skrytfaktor var lite på skojj, men jag förstår vad du menar. Felet är att den saknar full-hd. Hur är det med släpningar på lcd nuförtiden? Behöver man oroa sig för det? På de nya modellerna menar jag.
Tacksam för fler alternativ. Man blir så förvirrad av kampen mellan lcd och plasma. Men vad det verkar så är ju plasman bättre på mer saker än lcd tvn om man kan säga så. Därför bör ju den segra i längden och helheten, med sin brädd. Postad 18 July 2008 - 18:28
Hmm , köp Samsungen PSA416 då istället eller nåt , De enda i din prisklass på plasma i bra kvalite är pz70 (förra årets modell) eller px80 , eller en ny samsung plasma,
Jag hade rekomenderat en panasonic , samsung e väldigt bra också . Om du vill ha full hd , får du lägga till 2000 kr för Panasonic pz80 , den verkar ju sjukt najs endå och den e fin teve Bra alternativ? Börja sommarjobba eller låna cash 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |