Postad 23 July 2008 - 19:53
är det nån som vet var man kan få tag i bra ( å billig) röd heltäckningsmatta
Postad 24 July 2008 - 10:38
byggvaruhuset Bauhaus 119 kr/metern har jag för mig...
sen när började man köpa mattor i meter vara?
betalar man inte i kvadrat-meter ?
Postad 24 July 2008 - 15:54
Många affärer säljer matta direkt från rullen till meterpris. Alltså får du klippa till den själv på bredden.
Postad 24 July 2008 - 16:05
sen när började man köpa mattor i meter vara?
betalar man inte i kvadrat-meter ?
Hissen går ända upp?
Postad 24 July 2008 - 21:17
Kolla in Bauhaus.. Jag köpte min röda där för runt 120kr/ M2. Tror rullen var 5m bred.
Postad 25 July 2008 - 10:18
finns bauhaus på näte då... va inne på sidan.. men de måste va den sämsta nätsidan ja sett... fann ingen heltäckningsmatta heller???
Postad 25 July 2008 - 11:53
Deras webb är tom lägre än deras priser
att ringa kundtjänsten eller åka till ett av varuhusen är nog det enda som hjälper
att ringa kundtjänsten eller åka till ett av varuhusen är nog det enda som hjälper
Postad 25 July 2008 - 14:42
Som andra sagt, åk till bauhaus, några av dina lokala mattleverantörer och jämför. Bauhaus har inget uppdaterat sortiment på nätet utan bara sin reklamtidning. Men är det just heltäckningsmatta så köper du väl ändå inte den via nätet.
Finns på 2 eller 4 meters bredder på bauhaus och många andra. Kolla på de olika byggvaruhusen typ bauhaus, silvan, hornbach, k-rauta etc. Finns från ca 60 kr/kvm till hur mycket som helst. Den vi vill ha till biorummet kostar 849 kr/kvm men då är den rejält mycket mjukare och tjockare. Mer äkta biokänsla helt enkelt
Åk runt o kika o bilda dig egna intryck, vill du ha billigt så är ju nålfilt kanske värt att fundera på. Sen är ju billigt något relativt. 849kr/kvm var hyffsat dyrt för mig medan det finns andra som tycker det är billigt.
MVH Lorant
Finns på 2 eller 4 meters bredder på bauhaus och många andra. Kolla på de olika byggvaruhusen typ bauhaus, silvan, hornbach, k-rauta etc. Finns från ca 60 kr/kvm till hur mycket som helst. Den vi vill ha till biorummet kostar 849 kr/kvm men då är den rejält mycket mjukare och tjockare. Mer äkta biokänsla helt enkelt
Åk runt o kika o bilda dig egna intryck, vill du ha billigt så är ju nålfilt kanske värt att fundera på. Sen är ju billigt något relativt. 849kr/kvm var hyffsat dyrt för mig medan det finns andra som tycker det är billigt.
MVH Lorant
Postad 25 July 2008 - 14:51
Ska du ha den i en källare så måste du köpa en matta som funkar till det...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
30 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?