Skulle komma i matt svart samt valnötsfärg.. Är riktigt sugen på dessa, men har inte velat köpa p.g.a. den högblanka finishen, ger mig rysningar :S
Postad 24 July 2008 - 22:42
Jag hörde att XTZ ska komma med nya finishar till bl.a. 99.26, är det någon som vet om det även kommer till 99.25??
Skulle komma i matt svart samt valnötsfärg.. Är riktigt sugen på dessa, men har inte velat köpa p.g.a. den högblanka finishen, ger mig rysningar :S
Postad 24 July 2008 - 22:51
Pianolack är utmärkt för att ge stadga åt en högtalarlåda 
Men visst är valnöt ett intressant alternativ, särskilt om de har lika många lager lack.
Men visst är valnöt ett intressant alternativ, särskilt om de har lika många lager lack.
Postad 24 July 2008 - 22:52
Hoppas de kommer i vitt ocksåJag hörde att XTZ ska komma med nya finishar till bl.a. 99.26, är det någon som vet om det även kommer till 99.25??
Postad 24 July 2008 - 23:57
en fin matt vit färg hade suttit fint, annars funkar ju oftast nå träslag bra. hoppas de bara är lite mer kreativa än att de väljer ek
Postad 25 July 2008 - 06:58
hmm, jag gillar ek
Men jag tycker att XTZ ser väldigt plastiga ut just nu, i och för sig lite retro coolt men det räcker inte riktigt i mina ögon. Högtalare behöver vara lite mer tidlösa än så.
Postad 25 July 2008 - 08:57
Har mejlat Olle på XTZ..
Han skrev att de nya modellen kommer i mattsvart, valnöt samt med en svag rundad kabinett som Yamaha NS-333
Jag förstod det som att det kommer gälla både 99.26 och 99.36
Släpps om några månader
Han skrev att de nya modellen kommer i mattsvart, valnöt samt med en svag rundad kabinett som Yamaha NS-333
Jag förstod det som att det kommer gälla både 99.26 och 99.36
Släpps om några månader
Postad 25 July 2008 - 09:50
Finns ingenstans i stockholmstrakten man kan lyssna på xtz va? Lite synd det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 filmer
50 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?