Jag köpte PS3 ganska nyligen och sitter i nuläget och spelar/kollar på film på en 32" Philips Bildrörs-tv, vilket känns rätt uråldrigt och vill därför satsa på en ny och fräsch tv som passar mina behov.
Som rubriken säger så skulle jag gärna vilja ha en tv som hänger med i spel som t.ex. Guitar Hero osv. En bekant har nämligen en lcd-tv som han köpte för ett par-tre år sedan och den hänger inte med för fem öre. Rörelserna är liksom lite efter och med ett spel som hänger på att trycka på rätt knapp vid rätt tillfälle så är det katastrof, så det är inte något jag vill vara med om. Antar att det är responstiden man ska titta på, men jag är inte så insatt och vet inte riktigt vad som är bra och dåligt.
Sedan så vill jag även titta på Blue-Ray filmer i så bra kvalitet som möjligt, så jag antar att full HD är att föredra?
32" känns även alldeles för litet så jag skulle gärna vilja hitta någon runt 40". Kan även berätta att min budget ligger mellan 5000-10000, skulle helst vilja att kalaset landade på någonstans runt 8-9, men jag är medveten om att smakar det så kostar det.
Uppskattar verkligen all hjälp!
Tack på förhand.
Mvh
Micke
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?