Postad 07 August 2008 - 12:03
Har haft min cambridge 840 c nu i ett år.. Funkat klockrent men nu börjas det igen, förut var det stärkaren 840 .men nu är det dags för cd:n( Har tappat allt när det gäller förtroende när det gäller cambridge det är totalt ###### skräp allt går sönder köp inte cambridge det är mitt råd) Problemet med cd:en är att den helt plötsligt slutar att spela och bara står och tuggar lika på gamla som nya skivor. Det är precis som om den inte läser skivorna helt plötsligt. Någon som upplevt detta? tacksam för svar..
Postad 07 August 2008 - 21:28
Tja,
Jag upplevde samma problem med min 740C när den var ny.
Direkt ur lådan läste den inte skivor, utan varvade upp skivorna ett par gånger varpå det stod "no disc" i displayen.
Jag bytte dagen efter på Hifi-klubben utan något snack. I mitt fall var det "-ett klart fabriksfel" då den var DOA. Hur de ser på ditt problem då du haft den i ett år redan vet i tusan, men gå ner till klubben och övertala dem att de åt minstånde skall reparera den.
Efter det problem jag hade har jag aldrig upplevt något negativt med Cambridge och inte heller min bror som också kör med Camridge. Du måste ha otur...
/Christopher
Jag upplevde samma problem med min 740C när den var ny.
Direkt ur lådan läste den inte skivor, utan varvade upp skivorna ett par gånger varpå det stod "no disc" i displayen.
Jag bytte dagen efter på Hifi-klubben utan något snack. I mitt fall var det "-ett klart fabriksfel" då den var DOA. Hur de ser på ditt problem då du haft den i ett år redan vet i tusan, men gå ner till klubben och övertala dem att de åt minstånde skall reparera den.
Efter det problem jag hade har jag aldrig upplevt något negativt med Cambridge och inte heller min bror som också kör med Camridge. Du måste ha otur...
/Christopher
Postad 08 August 2008 - 09:17
Bara att gå till hifiklubben och lämna in den
du har minst 2 år garanti på cd spelaren
du har minst 2 år garanti på cd spelaren
Postad 08 August 2008 - 18:44
Jo det är klart jag kommer göra så. Men det känns skit att gå och köpa så dyra grejer sen ska det öppnas och meckas i hatar sått.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?