Kommentarer till Mitt vardagsrum/kök & High Fidelity av MatsE
Startad av
MatsE, aug 07 2008 14:14
2049 svar i tråden
Skickat 13 februari 2012 - 21:15
Wohow, har det hänt grejer..! Hoppas det låter lika bra som det ser ut. Förresten är det dina föredetta SF som står hos Urban tro?
Skickat 13 februari 2012 - 21:30
Det råder enligt mig för mycket inflation i betygsystemet... allt annat än 10 är en förolämpning tycks det. För mig är ditt galleri dock en 10a! Det enda jag kan anmärka på är TVmöbeln, men eftersom du inte tycks sakna ekonomiska medel att åtgärda, så får man anta att den fyller någon funktion och då litar jag på ditt omdöme :)
Ha det!
Ha det!
Skickat 25 februari 2012 - 18:02
Skickat 01 mars 2012 - 23:50
Å som vanligt när man spanar in detta album så inser man att man är kraftigt underbetald i sitt val av yrke... :) Dräggelfaktorn är så påtaglig att hunden våran börjat göra ryggsim (iofs en liten korsning Pappilon/Shitsu/Lahsapso (stavning)) men ändå!
Jag skulle inte vilja provlyssna för då skulle det inte vara roligt att komma hem sen... :D
Jag skulle inte vilja provlyssna för då skulle det inte vara roligt att komma hem sen... :D
Skickat 08 mars 2012 - 22:27
Tjena Mats!
Köpte ett par Vibb Eaters idag till mina Cremona M. Vilken sjuuk skillnad på ljudet det blev. Mina väger 5.5 kg /st. Jag trodde inte att det var samma högtalare när jag började spela musik nu på kvällen :D Testa du med. Jag tror att det kan hända saker även hemma hos dig. Jag gav 1600:- för mina som var demo ex. Prutade en hundra lapp. Blev ett lugn i hela ljudbilden. Basen hände det grejor med också verkar det som. Blev en annan klang på basen. Rappare fast ändå behagligt mjuk. Ha det fint! Mvh Perra
Köpte ett par Vibb Eaters idag till mina Cremona M. Vilken sjuuk skillnad på ljudet det blev. Mina väger 5.5 kg /st. Jag trodde inte att det var samma högtalare när jag började spela musik nu på kvällen :D Testa du med. Jag tror att det kan hända saker även hemma hos dig. Jag gav 1600:- för mina som var demo ex. Prutade en hundra lapp. Blev ett lugn i hela ljudbilden. Basen hände det grejor med också verkar det som. Blev en annan klang på basen. Rappare fast ändå behagligt mjuk. Ha det fint! Mvh Perra
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
6 bilder
1 annons
176 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?