Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vilket ljud bör jag satsa på?

18 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 August 2008 - 21:49

Bucho
  • Bucho
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Tjena!
Jag ska säga som det är, jag är en amatör vad gäller den tekniska biten men ändå otroligt intresserad av att ha ordentligt bra ljud & bild.
Jag har en samsung Le-46A656 XX1C samt ett (en) playstion 3. Det jag behöver är dock ett bra ljudsystem (hemmabio typ 5.1) till detta. Problemet är dock att jag vill kunna spela musik på ljudsystemet samtidigt som jag splear playstation och har bilden i perfekt bildkvalité. Jag har förstått att man kan koppla ett USB till Playstationet med musik men att man inte kan splea musiken samtidigt som man är inne i ett spel. Vilket ljudsystem bör jag köpa? Jag vill helst undvika att behöva koppla in någon dator.

Gåpr det ens att lösa eller måste man vänta tills SONY släpper en uppdatering till playstationet som gör det möjligt att spela musik samtidgt som du är inne i spel?

Tacksam för svar.

Postad 08 August 2008 - 02:01

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Det finns stöd för in-game music redan nu, få spel som stöder det än dock.
Men, alla ljudefekter och liknande kommer ju att höras också. Så vilket ljudsystem du väljer har noll med din egentliga fråga att göra.

Problemet är dock att jag vill kunna spela musik på ljudsystemet samtidigt som jag splear playstation och har bilden i perfekt bildkvalité. Jag har förstått att man kan koppla ett USB till Playstationet med musik men att man inte kan splea musiken samtidigt som man är inne i ett spel. Vilket ljudsystem bör jag köpa? Jag vill helst undvika att behöva koppla in någon dator.