Tv är pg6000 plasma från 2008
BD/DVD-format för video utgång (HDMI)
Ställ in det format för videoutdata som ska användas när man spelar en BD eller en DVD. Ställ in detta alternativ när systemet är anslutet till TV:n med en HDMI-kabel. Justera inställningarna efter behov för den TV som används.
Automatisk Ställ in så att det bästa videoutgångsformatet väljs automatiskt för tv-apparaten som används.
RGB Ställ in för utmatning i RGB.
Y Pb / Cb Pr / Cr Ställ in för utmatning i Y Pb/Cb Pr/Cr.
RGB Full Range (HDMI)
Anpassa inställningarna för utdata för TV-apparater som har stöd för RGB full range. För RGB-videosignaler varierar den inmatade färgskalans omfång beroende på vilken TV som används. Denna inställning är användbar när TV:n är ansluten till PS3™-systemet med en HDMI-kabel.
Begränsad RGB-utsignalen matas ut i intervall från 16 till 235.
Full RGB-utsignalen matas ut i intervall från 0 till 255.
Tips!
Om svart färg ibland visas ljust och ibland ser blek ut på skärmen när man valt [Begränsad], ska alternativet ställas in på [Full].
Om svart färg ser matt ut på skärmen när man valt [Full], ställer du in detta alternativ på [Begränsad].
Y Pb/Cb Pr/Cr Supervit (HDMI)
Anpassar inställningarna av utdata för TV-apparater som har stöd för Y Pb/Cb Pr/Cr-insignaler. Supervit signal kan matas ut när en video i formatet DVD, Blu-ray Disc (BD) eller AVCHD spelas. Denna inställning är användbar när TV:n är ansluten till PS3™-systemet med en HDMI-kabel.
Av Avaktivera supervit utdata.
På Aktivera supervit utdata.
Tips!
Om bildkvaliteten försämras eller om bilden inte ser riktig ut vid inställningen [På], ställer du in detta alternativ på [Av].
[Automatiska] eller [Y Pb/Cb Pr/Cr] måste väljas för [BD/DVD-format för video utgång (HDMI)] under (Inställningar) > (BD/DVD-inställningar).*
* När man ställt in [Automatiska] måste den TV som används ha stöd för Y Pb/Cb Pr/Cr-insignaler.
Om x.v.Color / x.v.Colour
När denna funktion är inställd på [På], kan material från videofiler i AVCHD-format som spelats in i x.v.Color / x.v.Colour spelas upp med en bred färgskala.
Främst en vägledning till vilka inställningar som jag kan använda på min 2008 års plasma Pg6000 blir tokig och har själv suttit från och till i denna användar handbok utan att förstå vad jag kan använda utav:
Y Pb/Cb Pr/Cr Supervit (HDMI)
RGB Full Range (HDMI)
Automatisk Ställ in så att det bästa videoutgångsformatet väljs automatiskt för tv-apparaten som används.
RGB Ställ in för utmatning i RGB. ?
Y Pb / Cb Pr / Cr Ställ in för utmatning i Y Pb/Cb Pr/Cr. ?
Tacksam för tips på inställning och en förklaring på hur det hänger ihop eller länk där jag kan läsa och förstå själv
Redigerat av Unregistered1df9a6f7, 14 August 2008 - 22:37.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?