Satt på lunchen och skulle uppdatera mitt PS3, och mitt i det, blev bilden svart från projektorn fast ljudet var kvar. Kopplar den via en Denon AVR 1909.
Har slagit på och av projektorn nu flera gånger, gör man det, så kommer bilden tillbaka, fast max 1-2 minuter, sedan blir det svart igen. Inga varningslampor lyser på projektorn och testat med en annan källa än PS3, trodde det var först det pga jag stängde av ps3 mitt i uppdateringen av ilska över att bilden försvann.
Någon som upplevt samma problem eller kan tipsa mig om en annan synvinkel på mitt lilla dilemma, Ska just på jobbet igen, slutar kl 17.00, ska pröva andra inställningar då när jag har mer tid till felsöka.
Har felsökt nu och det uppstår samma problem om och om igen. Skickat en RMA till killarna på projektor system, hoppas på ett snabbt svar.
Såg nu när jag plockade ner den att den var dammig som sa*an, kanske behöver en rengöring rent av?
Aldrig haft detta problem tidigare.
(hittade en tråd om detta, hade startat en eget, det här är vad som jag hade skrivit då)