(Ja, jag vet att det finns tusen såna här trådar tidigare men ja blir inte klok ändå...)
Nu ska jag få tummen ur och köpa mig en ny tv. Eftersom jag inte har en aning om vad för tv jag skall köpa så är jag oerhört för all hjälp jag kan få. Jag hr varit runt i butike och kollat lite men det har inte varit till nån hjälp.Antingen har jag tröttnat på säljare som bara vill pracka på en massa dyr skit eller så ser jag igen skillnad på tv'arna. Har även läst forumet runt ett par gånger utan att bli riktigt klok. Det enda som de flesta verkar vara överens om är att om man, som jag, sitte drygt tre meter från tv'n så är 42 tum en lagom storlek. Jag tycker även att det verkar vara en storlek där det finns störst utbud.
Vad jag har tänkt att ha tv'n till:
-Filmer från datorn via vga eller s-video.
-Vanlig tv-sändning från comhem-uttaget i vägen (inte en aning om vad det är för typ av signal).
-Sport, mest fotboll, ävn den via comhems fantastiska uttag.
-Använda tv'n till dataskärm
Planerar att i framtiden köpa en xBox 360 och eventuellt skaffa en digital tv-box, även den från comhem.
Priset är väl det som är svårast att säga nått om. Ärväl medveten om att man får vad man betalar för. Hade tänkt mig nånstans runt 8k. Är det åt h-vete för lite?
När jag har kolla runt lite har jag tänk mig nått åt denna LG'n, https://www.prisjakt...kt.php?e=171745. Är den nått att ha?
Snälla hjälp mig!
//Rikard
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?