Vet inte om detta är rätt forum. men dom får skicka det till rätt senare.
Till min fråga.
Vi har köpt ett hus och ska flytta in mitten av nov. Jag har fått (över) en vindsvåning som jag tänkte ha mitt (Killrum)hehe. saken är den. vad köpa? Budjeten är väl ganska stram. jag vill ha en projje. duk. stereo, dvd, högtalare. jag vill ha lösa delar och inte som jag redan har en allt i ett paket. vad finns det för prylar som ger bra/hyffsat ljud för en rimlig peng. vi kan utgå ifrån bäst pengar för billiga pengar. ska tillägga at jag har en fru som inte tycker att detta är nödvändigt. så vet ni vilka makter jag står emot. (även att jag vet när allt är klart kommer jag inte få se mina filmer för då sitter hon där) hehe. tilläggas ska att det finns andra utgifter i detta hus. som nytt kök och badrum. därför budgeten. men jag tänkte ett billigt alternativ nu för att byta upp mig sen.
Ge mig tips snälla. jag vet inget om märken och vilket märke som spelar bäst ljud för pengarna. ett par tusen kan jag lätt säga att jag lagt på virke. men att förklara att det försvunnit 50k och att det står en pjäs uppe i biorummet kan jag inte förklara bort. men det måste finnas billiga alternativ. ge mig massor så sollar jag bort vad som är okej.
MVH Micke
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?