Har jag missat någon inställning eller vad är felet?
Postad 28 August 2008 - 18:11
Postad 28 August 2008 - 18:18
Någon speciell hdmiport för pcn?Har precis köpt en samsung le-40 656 och ska nu försöka koppla min laptop till TVn. Datorn har HDMI kontakt och även TVn ( så klart ) men det händer inte så mycket när jag kopplar in sladden i datorn o tvn. På datorn kommer det upp en ruta där de står att den hittar TVn sen kan jag välja om jag vill klona skärmen, visa på en skärm eller båda separat. Jag har provat alla 3 utan framgång... det står fortfarande att den söker för signal men det är allt som händer.... varken bild eller ljud
Postad 28 August 2008 - 18:36
Postad 28 August 2008 - 18:40
Eller se i manualen...De finns 4st, jag har provat nr 4 och nr 2..... nu ska jag testa alla andra se om de händer nåt....
Läste detta i stora tråden;
Testade du att döpa hdmi 2 till PC? Det SKA fungera jag kör nämligen själv så från imac och får 1080p utan problem på a656. funkar inte det är det antingen du som gör fel eller så är det något fel på tv:n eller dina datorer. Jag vet inte hur man stänger av den andra skärmen men när man kollar på film så ska man ställa tv:n som huvudskärm, då blir dataskärmen svart iaf.
Redigerat av Benkke, 28 August 2008 - 19:02.
Postad 28 August 2008 - 20:04
Postad 06 November 2008 - 01:29
För min del så fungerar det när jag kör 720p men inte 1080p. Delvis söker efter signal.
Samt att jag får inget analogt ljud ur tv'n.
Jag har kopplat från ett Asus radeon hd4850 kort till min tv's hdmi2 utgång samt ljudet är kopplad med en delad rca kabel i tv'n som bara kopplas i med en kontakt i datorn.
Jag har en Samsung LE-40A552
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?