Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny Samsung Blu Ray BD-P1500

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 August 2008 - 22:57

MONTANA-HighEnd
  • MONTANA-HighEnd
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Mottok i dag leveringsbekreftelse i posten på den nye Samsung BluRay BD-P1500, som skal kobles opp på ny Samsung LCD 46" FullHDTV. Har i dag kun vanlige kabel-TV-signaler (uten digitalbox) inn i den nye HDTV-en og jeg har aldri sett på TV med FullHD-oppløsning.

Det skal bli interessant å se hvor mye bedre bilde dette gir. Om det blir så bra som ryktene tilsier, så må jeg jo bare si at det er fantastisk at en slik bildekvalitet er så billig som den er i dag ;)

På lydsiden kan man sikkert ikke forvente noen stor opplevelse, særlig fordi jeg selv skal koble spilleren direkte inn på en stereo forforsterker, så dette blir "plain stereo". Ingen HDMI-overføring og ingen HD-lyd.

Kanskje det er litt tidlig ennå, men kanskje det likevel allerede er noen som har fått testet denne spilleren og som vil dele av sine erfaringer??

Postad 29 August 2008 - 23:03

MONTANA-HighEnd
  • MONTANA-HighEnd
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Ups, jeg ble oppmerksom på at det allerede ligger en tråd om BD-P1500 p forumet, men etter å skumlest raskt gjennom tråden ser det ikke ut til at noen har stiftet bekjentskap med BD-P1500 ennå, så dette kan eventuelt bli tråden hvor folk poster erfaringer med spilleren.

Skal selv komme tilbake med et bidrag til dette så snart spilleren installeres, kanskje i morgen eller i alle fall til uken.

Postad 02 September 2008 - 20:17

MONTANA-HighEnd
  • MONTANA-HighEnd
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Har nå fått testet noen DVD-er på Samsung BD-P1500 på den nye Samsung FullHDTV-en - og bildet er utrolig mye bedre enn hva jeg tidligere har sett. Og dette er med vanlige DVD-er som BD-P1500 upsampler til høyere oppløsning en HDReady-oppløsning, men det er jo ikke FullHD-oppløsning. Jeg må få kjøpt inn noen Blu-Ray-filmer, for opplevelsen med vanlig DVD var overraskende bra og meget lovende

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.