problemet är då att jag nu har installerat allt och men jag får bara ljud från tvn inte från högtalarna :/
Vet inte vad felet är om jag tar högsta ljudet på recivern så hör jag brusande ljud så jag har konfigurerat sakerna rätt men tror problemet är att jag inte har kopplat nån coiaxikabel eller vad dem heter från recivern te tvn.
och nu är det såhär också att jag ska koppla in mitt playstation 3 också så att jag kan få bilden från tvn sen ljudet från biopakettet från mitt Ps3.
och nu har jag gjort såhär att min reciver hade en dvd hdmi utgång och den kopplade jag en hdmi kabel till ps3et sen haden den en från out i recivern hdmi kabel till tvn. så nu trode jag det skulle funka för jag trodde det stod så i manualen. men det funkade såklart inte.
vet inte vad some felet tror inte man kan använda hdmi kabeln som ljud men hur ska jag göra för höra /se via mitt Playsation 3? Men i manualen står det man ska använda coaxial kabel från dvd (ps3et i mitt fall) till recivern men playsation 3 har väll inte en coaxial kabel eller?
Snälla Hjälp mig är extremt tacksam för Svar!
Mvh Azz0r
P.S Om jag varit otydligt eller dylikt så säg det bara så ska jag förklara mer ytligt. mvh
Redigerat av Azz0r, 06 September 2008 - 22:53.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 filmer
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?