Monster EU Signature HTS 5100 MKII
(Grenuttag & överspänningsskydd)
|
4
|
(6)
|
Inga priser |
Postad 07 September 2008 - 14:30
Postad 07 September 2008 - 14:54
Hör med Nova85 han har lillebror 2600,så kan du få recension.
Ahh, trevligt, det ska jag göra =)
Postad 14 September 2008 - 17:41
Postad 14 September 2008 - 20:39
Har nu beställt denna best. Dock är inte uttaget vid jordat så jag drog en utanpåliggande kabel på en egen fas och säkrade med 10A. Blir nog fint det här. Får nog leksaken i morgon eller på tisdag.
Ja det kommer bli helt ok,du får gärna skriva dina intryck sen.
Postad 14 September 2008 - 20:47
Jajamen, ska ge en recension om den så fort jag har hunnit testa den lite.
Postad 17 September 2008 - 19:56
Då va den installerad och klar. Tog ett par timmar att få alla kablar att hamna rätt. Allt fick ju nästan dras om.
Tidigare upplevde jag ett lite dovt brus när Nr905an va igång och volymen normal samtidigt som ingen signalkälla(CD) var igång. Detta kan bero på att kyl och frys låg på samma fas kanske. Nu e allt knäpptyst och skönt precis som det ska vara. Har inte hunnit testa den till fullo än eftersom klockan sprang iväg när man höll på att dra allt snyggt. Får göra detta i morgon. Men den e riktigt snygg att titta på. Ska ta lite bilder när jag hämtat kameran som man glömde på festen i lördags =)
Postad 17 September 2008 - 21:27
Då va den installerad och klar. Tog ett par timmar att få alla kablar att hamna rätt. Allt fick ju nästan dras om.
Tidigare upplevde jag ett lite dovt brus när Nr905an va igång och volymen normal samtidigt som ingen signalkälla(CD) var igång. Detta kan bero på att kyl och frys låg på samma fas kanske. Nu e allt knäpptyst och skönt precis som det ska vara. Har inte hunnit testa den till fullo än eftersom klockan sprang iväg när man höll på att dra allt snyggt. Får göra detta i morgon. Men den e riktigt snygg att titta på. Ska ta lite bilder när jag hämtat kameran som man glömde på festen i lördags =)
Schyst att du fick det tyst runt din anläggning,ja bilder är aldrig fel
Postad 17 September 2008 - 21:30
Schyst att du fick det tyst runt din anläggning,ja bilder är aldrig fel
Ja det va mycket skönt. Om det var för att jag drog ny fas eller nätfiltret låter jag vara osagt dock =)
Men bilder lovar jag publicera. Skriver i denna tråd när jag fått tag på kameran, hämtar den i morgon kanske =)
Postad 18 September 2008 - 19:45
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
33 bilder
547 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?