jag är på jakt efter en tatlampa/ hängande glödlampa som man tänder genom att dra i ett snöre. jag vet att det har funnits men tydligen inte längre på marknaden, eller?? någon som vet? jag har tyvärr ingen bild eftersom den bara finns i mitt minne! Om mitt minne inte sviker så hoppas jag att någon kan hjälpa mig... tack på förhand.
söker taklampa med snöre som strömbrytare
Startad av
ljusalinan
, Sep 11 2008 22:12
3 svar till detta ämne
Postad 11 September 2008 - 22:12
jag vet inte om detta är rätt forum, är lite nybörjare men jag provar ändå!!
jag är på jakt efter en tatlampa/ hängande glödlampa som man tänder genom att dra i ett snöre. jag vet att det har funnits men tydligen inte längre på marknaden, eller?? någon som vet? jag har tyvärr ingen bild eftersom den bara finns i mitt minne! Om mitt minne inte sviker så hoppas jag att någon kan hjälpa mig... tack på förhand.
Postad 14 September 2008 - 01:13
Finns lamphållare med dragsnöre på flera ställen som säljer elprylar, har för mig jag köpte min på Coop Bygg.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
18 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?