Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

TV-möbel som uppfyller mina "krav"

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 September 2008 - 07:25

Unregistered3fc58447
  • Unregistered3fc58447
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej!
Har beställt en Zepto Pantheon A32, och jag hade tänkt mig att ha den hemma i min lilla etta. Möbeln jag hade tänkt mig var Ikeas "Benno" (http://www.ikea.com/...oducts/10133938), i ekfanér. Tråkigt nog så är väggen där jag tänkte ha den ungefär 40mm för kort, dvs, väggen i fråga är 1160mm lång, och då kommer möbeln sticka ut en hel del, tyvärr fungerar inte det för mig.

Jag är ute efter en möbel i ekfanér, och vill gärna att den ska vara liknande Benno, inte bara en bänk att ställa apparaten på, utan gärna en skärm att hänga upp den på, så att lite vägg täcks, samt lådor/skåp. Jag tyckte mycket om lösningen i Benno, med frostade glas. Maxbredden är 1160mm.

Hoppas att jag inte skrev alltför luddigt nu bara!

Ändring: Jag kan tänka mig en bänk på upp till 1200mm om det är utan bakstycke/skärm som sticker upp och täcker vägg, jag tror att det skulle kunna fungera det också utan att det inkräktar för mycket på mitt burspråk. Har sett att många bygger en egen Ikea Bestå möbel, med flera lådor i rad, men det blir nog alldeles för brett för mig (1200mm+)?

Är ute efter ek, svart/svartbrun.

Vänlig hälsning
Ankers Anka

Redigerat av Unregistered3fc58447, 16 September 2008 - 09:14.

Postad 16 September 2008 - 09:42

KJE
  • KJE
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Hej!
Har beställt en Zepto Pantheon A32, och jag hade tänkt mig att ha den hemma i min lilla etta. Möbeln jag hade tänkt mig var Ikeas "Benno" (http://www.ikea.com/...oducts/10133938), i ekfanér. Tråkigt nog så är väggen där jag tänkte ha den ungefär 40mm för kort, dvs, väggen i fråga är 1160mm lång, och då kommer möbeln sticka ut en hel del, tyvärr fungerar inte det för mig.

Jag är ute efter en möbel i ekfanér, och vill gärna att den ska vara liknande Benno, inte bara en bänk att ställa apparaten på, utan gärna en skärm att hänga upp den på, så att lite vägg täcks, samt lådor/skåp. Jag tyckte mycket om lösningen i Benno, med frostade glas. Maxbredden är 1160mm.

Hoppas att jag inte skrev alltför luddigt nu bara!

Ändring: Jag kan tänka mig en bänk på upp till 1200mm om det är utan bakstycke/skärm som sticker upp och täcker vägg, jag tror att det skulle kunna fungera det också utan att det inkräktar för mycket på mitt burspråk. Har sett att många bygger en egen Ikea Bestå möbel, med flera lådor i rad, men det blir nog alldeles för brett för mig (1200mm+)?

Är ute efter ek, svart/svartbrun.

Vänlig hälsning
Ankers Anka

Om du kan tänka dig glas och aluminium så kanske en sån här 107, 5 cm bred bänk med integrerat väggfäste skulle kunna vara något: http://www.onoff.com...markID=10-60-10

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.