Postad 19 September 2008 - 16:21
Har ett allvarligt problem med min ps3, den stänger ner sej självt under spelande. Problemet började efter jag installerat Metal Gear Solid 4. Och det inträffar oxå när jag spelar det spelet, aldrig haft några problem innan och har haft maskinen i ca 1 år. Utan att förvarna så piper maskinen till, sen så stänger den av sej direkt, och den röda lampan blinkar. Det går inte heller att starta om den från kontrollen utan måste starta om den manuellt. Hänt ett antal gånger nu.. Jävligt irriterande. maskinen är köpt i USA och inget kvitto finns. Inte mycket att göra, men har någon varit med om något liknande? googlat lite och hittat en del info men inte särskilt mycket mer än att dom som råkat ut för det har bytt ut maskinen.
Postad 19 September 2008 - 16:39
Startar den bara om sig när du spelar?
Kan det vara att den blir överhettad? Se till att den har tillgång till frisk luft.
Kan det vara att den blir överhettad? Se till att den har tillgång till frisk luft.
Postad 20 September 2008 - 08:44
Nej den står väldigt öppet, är knappt varm alls.. händer efter 20 min bara typ.
Postad 20 September 2008 - 09:44
Min har börjat bete sig så också, har hänt tre gånger att det blivit svart skärm mitt i ett spel sedan uppdatering till Life with Playstation. Säger inte att det beror på det men det är vad som hänt. Spelar Cod.
Postad 20 September 2008 - 09:56
Hände mig också nyligen när jag spelade GH3. Också efter att ha installerat Life
Postad 23 September 2008 - 15:43
Jävligt skumt.. Frågan är vad göra. Verkar inte finnas så mycket information om problemet så svårt att dra några slutsatser..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
27 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?