Jag är sugen på att köpa nya frontar, helst stativhögtalare som kan väggmonteras. Jag har just nu ett par Dynavoice F-6 men känner att dessa är lite klumpiga.
Prisklassen jag tänker på ligger mellan 2000-3000:-
Har ni nå bra tips?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 25 September 2008 - 20:34
Hej
Jag är sugen på att köpa nya frontar, helst stativhögtalare som kan väggmonteras. Jag har just nu ett par Dynavoice F-6 men känner att dessa är lite klumpiga. Prisklassen jag tänker på ligger mellan 2000-3000:- Har ni nå bra tips? Postad 26 September 2008 - 05:04
är det till 2-kanal eller surround, kommer du ha en sub som hjälper till med basen
Postad 26 September 2008 - 15:00
Varför inte dessa ? 4st Dynavoice Dynamite S-61 och Proson Reality Center 32 SA (v.2)
Finns på fynda Postad 26 September 2008 - 15:05
är det stor skillnad på s-6 och s-61? Såg att s-6 fanns i flera olika färger, men det sant det kanske kommer andra färger än bara svart till s-61 när den kommer ut på marknaden.
Postad 26 September 2008 - 22:08 Har hört varierande åsikter om vilka av dynamite och challenger serierna som är bäst. Diskanten i S-6 är möjligen en klass bättre än S-61. Jag gillar verkligen ljudet som kan ge. Stort, öppet och obeslöjat Postad 27 September 2008 - 15:16
tycker att du inte skall vara rädd för att kolla in beg markanden, man får inte mycket till högtalare för 2000-3000kr nytt. men begagnat markanden kan du fynda massor på.
gör att sök på div siter som http://hifimagasinet.com www.blocket.se och ett tips är att inte ha för brått att köpa, kolla runt lite. du kan spara åtskilliga tusenlappar bara du har is i magen Postad 27 September 2008 - 15:53
Kanske Tangent Evo E5? Jag har hört på den mindre varianten E4 och den lät bra, E5 ska vara ännu bättre. Fick mycket bra omdöme i ett nummer av HiFi & Musik
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |