Andra filmer som verkligen saknas som borde komma är Star wars boxen!! Sagan om ringen boxen!! När kommer dessa? Någon som vet?
/Zy
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Saknar ett gäng BD filmer
Startad av
Unregistered10dc2c5b
, Oct 02 2008 14:13
4 svar till detta ämne
Postad 02 October 2008 - 14:13
Var ute och skulle köpa Underworld på BluRay men hittar bara 2:an. Ettan verkar bara finnas som hd-dvd. Varför kommer inte 1:an på BD?
Andra filmer som verkligen saknas som borde komma är Star wars boxen!! Sagan om ringen boxen!! När kommer dessa? Någon som vet? /Zy Postad 02 October 2008 - 14:21
Den finns bla annat på hdms och axel... tveksamt om det är någon sv. text på dock...!
Postad 02 October 2008 - 15:02
Först väntar man tills så många som möjligt har bd sedan släpper man Star Wars.
Underworld har Nordisk Film rättigheterna till medans Underworld Evolution har Sony rättigheterna till. Och Nordisk film verkar inte prioritera BD. Postad 02 October 2008 - 15:04
Båda finns på webhallen har ja för mig, ja har båda på Reg B iaf.
Vet dock inte om de är svensk text på dem men de spelar väl ingen roll Postad 03 October 2008 - 09:42 Men suck. Men kanske skulle ta och starta ett BD tryckeri. Verkar vara brist på företag som gör det. Nordisk Film. Kom igen!! Jo, man kan köpa utan text har jag också sett, men jag vill ha svensk text. Ibland är det jobbigt utan text. Man missar rätt mycket av att man inte hör vad dom säger mm. Jaja då är det väl bara att vänta på SW och lotr då... 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |