Postad 10 October 2008 - 22:45
Postad 10 October 2008 - 23:12
Åk runt till takfirmor och hör efter på plats, brukar bli billigast.Tjenare ! Har börjat funderat på att byta innertaket till Ecophone sombra A är det någon som kan tipsa om var man köper in skivor + ramverk så billigt som möjligt....? Tack //Jonas
Postad 11 October 2008 - 23:03
Postad 11 October 2008 - 23:56
Såna här firmor är inte vana vid så små ordrar så ofta kan man få ett riktigt bra pris
Postad 01 December 2008 - 03:23
Jag har köpt 2 tak, billigaste priset fick jag när jag gick runt in persona och frågade lite.
Såna här firmor är inte vana vid så små ordrar så ofta kan man få ett riktigt bra pris
Vad är ett rimligt pris per kvadrat meter ? har fått ett erbjudande att köpa för 200:- /kvadrat inkl. bärverk men ja tycker det låter i överkant.
Mvh:Jonas
Postad 01 December 2008 - 04:03
Jag tycker det låter som ett väldigt bra pris, jag fick det inte så billigt.Vad är ett rimligt pris per kvadrat meter ? har fått ett erbjudande att köpa för 200:- /kvadrat inkl. bärverk men ja tycker det låter i överkant.
Mvh:Jonas
Postad 01 December 2008 - 21:57
Det står att du ska fem bilder i galleriet men när jag klickar där får jag inte upp några bilder.
Postad 02 December 2008 - 04:08
Vet inte varför det står 5 ... har inga bilder alls.Martin, hittade en bild i annan tråd men har du fler?
Det står att du ska fem bilder i galleriet men när jag klickar där får jag inte upp några bilder.
Postad 02 December 2008 - 08:05
Vet inte varför det står 5 ... har inga bilder alls.
Bara så du inte missförstod, jag hittade en bild som du lagt upp med Ecophone sombra taket har du någon mer som visade hur det blev?
Var inte så att jag ville se bilder ifrån dig i största allmänhet...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?