Jag har läst många trådar här på forumet och sett att det ska komma nya modeller från Samsung nu i oktober. Då är ju frågan om 656:an kommer sjunka mer i pris när den blir "ersatt" av nya modeller. Den har ju sjunkit i pris lite då och då sen introduktionen, och helt ärligt så känns det som att den är rätt prisvärd där den är nu.
Men jag undrar om det är nån som har koll på ifall äldre modeller generellt sjunker lite extra just vid introduktion av nya modeller?
Vi kollar väldigt sällan på vanlig tv, och jag tror inte att det kommer ändras så mycket. Däremot så vill jag kunna koppla in dator till den och spela spel samt kika på film etc via datorn. Har även ett Wii som ska kopplas in i den.
Men jag har inte lyckats fatta en sak, den har ju USB-kontakt, Wiselink har jag sett att det kallas där man kan koppla in en lös enhet och kika på bilder eller lyssna på musik. Går det att koppla in en lös hdd och se t.ex. filmmaterial också?
Jag har en Macbook Pro som jag ska koppla in, jag har läst lite här och var om hur man får in både ljud och bild från datorn till tv:n. Som jag har fattat det så ska man ha en hdmi - dvi kabel för bild, sen får man koppla in ytterligare en kabel för att få över ljudet. Där tycker jag det verkar mer oklart, jag har sett olika lösningar på detta. Så jag är osäker på vad som gäller.
Någon som har en lösning på detta som de vill dela med sig av?
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?