Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Trälister ihop med vita fönster?

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 October 2008 - 10:57

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1651 inlägg
  • 0
Har ett litet dilemma. Jag skall ha trälister längst väggarna med golvet (i något träslag jag inte riktigt bestämt) och problemet är då fönstret, vilket är vitt. Kommer det att se konstigt ut med trälister runt ett vitt fönster? Bilder på rummet finns i mitt galleri. Vita lister runt om rummet vill jag inte gärna ha, det ser inte ut att passa speciellt bra ihop med dom väggfärger jag valt.

Postad 14 October 2008 - 11:07

nocure
  • nocure
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0

Har ett litet dilemma. Jag skall ha trälister längst väggarna med golvet (i något träslag jag inte riktigt bestämt) och problemet är då fönstret, vilket är vitt. Kommer det att se konstigt ut med trälister runt ett vitt fönster? Bilder på rummet finns i mitt galleri. Vita lister runt om rummet vill jag inte gärna ha, det ser inte ut att passa speciellt bra ihop med dom väggfärger jag valt.

Du kan enten male trelistene hvite, evnt male de samme farge som veggen. du kan også velge "profillister" som ikke er så store/breie slik at de blir litt mer anonyme med tanke på fargen du velger.

Men jeg hadde aldri gått for trefarget lister rundt vindu. Det vil ikke se pent ut.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.