Har haft Boxer i flera år nu och ska byta tänkte jag. Ville ha en inspelningsbar box fast boxer hade inga bra att erbjuda med sina abbonemang. Men så råkade jag se att Viasat hade ett erbjudande där man fick med en inspelningsbar mottagare om man tecknade abbo. Så jag var nära att ta den men ville läsa om den först, o då sägs det på forumen att den e SKIT ! Pace 460 (PVR) heter modellen. Hur ska man göra? Har även kollat på canal digitals erbjudanden, men vill man inte betala en massa extra för mottagaren så får man ingen inspelningsbar där. Så jag har några frågor:
1. Är det fortfarande en lika dålig mottagare ( Pace 460 ) eller har det kommit några firmwares som gjort den bättre?
2. Är det verkligen så mycket bättre bild på canal digital att man märker det väl? (har en 42" plasma px70)
3. Vad hade ni gjort i mitt läge? (Har inte speciellt mycket pengar att lägga extra på box. Max en tusing kanske.)
1. Är det fortfarande en lika dålig mottagare ( Pace 460 ) eller har det kommit några firmwares som gjort den bättre?
2. Är det verkligen så mycket bättre bild på canal digital att man märker det väl? (har en 42" plasma px70)
3. Vad hade ni gjort i mitt läge? (Har inte speciellt mycket pengar att lägga extra på box. Max en tusing kanske.)
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?