är det bra ljud och bra bas i dem?
ska mest andvändas för musik/film men även lite spelande.
Annars så kom med förslag MAX 500 UTAN mick
Tack på för hand Tim
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 07 November 2008 - 17:21
Hej! jag funderar på att köpa mig ett par sennheiser hd215,
är det bra ljud och bra bas i dem? ska mest andvändas för musik/film men även lite spelande. Annars så kom med förslag MAX 500 UTAN mick Tack på för hand Tim Postad 07 November 2008 - 19:10
bästa sättet att få reda på det är att besöka en affär som har sådana hörlurar så man kan testa dom
Postad 07 November 2008 - 22:56
Köpte ett par Koss portaPro på Kjell&co i samband med butiks öppning, kraftigt nedsatt pris.
Ganska bra Hi-Fi och speciellt bra för dryga 350 bagis som ordinariepris. Modellen kan rekommenderas! Redigerat av Unregistered1041101d, 07 November 2008 - 22:57. Postad 08 November 2008 - 14:24
sluta fundera för dom är riktigt dåliga.
Lämna tillbaka dessa häromdagen. Inbillade mig att jag behöva upgradera mig till nåt bättre, men mitt förnuft kom som tur var till tals. Burkiga och hemska, basen slår igenom på konstiga ställen i spel och musik. ex. hjärtslagen i battlefield 2 slår igenom rejält även fast basen är nerdragen. Dock med x-fi crystalizern aktiverad (SB xtreme gamer), men spelar roll, med mina andra lurar hd-212pro funkar det perfa på exakt samma tester jag jag själv utvärderat. Hade det funnits nånstans att testa dom hade jag gjort det också, men är just det de inte gör.. Förutom hifiklubben, men deras urval av lurar är ju rena röven. Hd-212pro kommer du inte bli besviken på Har även akg 518 men dom sitter som ett as, och även ljudupplevelsen var konstig, även där vinner 212 lurarna . Redigerat av molenda, 08 November 2008 - 14:29. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |