Tror att det kan bli lite knivigt just med "ursprungsskick" då du använder lampan och "räknaren" börjar rulla. Sen tycker jag att det är rätt lamt av dig att försöka göra en sådan grej med tanken från början att kanske lämna tillbaka den. Det finns inget värre än när man köper något nytt, och speciellt för så mycket pengar, och så har någon annan redan packat upp grejen i fråga och använt den.
Jag tycker du ska bege dig till någon affär som har projektorer uppställda och som man kan titta på.
Naturligtvis ska jag kolla på dem i butik... Ska ner på The Rock i Lund till helgen. Men jag anser det inte vara helt orimligt att man ska få prova en produkt man köper under de faktiska förhållandena. Det är väl det som är meningen med "öppet köp". Vet att man inte allt för sällan kan få med sig högtalare hem för att prova om det stämmer i just ditt hem.
Jag tror inte förhållandena i Hifi-klubbens upplysta lokal gjorde projektorn rättvisa. Och gjorde den mot förmodan det, duger den inte till mig. Men jag tror på den och vill se den i min nattsvarta källare, med rätt färg på väggarna osv...
Fråga i affären om du får låna hem demoexet mot pant och testa hemma. Det är inte omöjligt att de går med på det.
Detta låter som en vettig idé. Ska höra med dem
Åk till hemmabiocenter så demar dom skillnaderna till dig på 10 minuter.
Varför måste du ha hem den eller dom innan du bestämmer dig.
ställ krav vid demot, ta med din egen spelare, filmer, ja you name it o kolla med dom ifall dom kan tillmötesgå dina önskningar om demot
Jag vill se den i min källare med förhållandena som råder där. För att få ett korrekt intryck.