Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Köks renovering

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 November 2008 - 13:56

Unregisteredc0d57035
  • Unregisteredc0d57035
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Prolog

Köpte min lägenhet i början av 2004, väggar och tak fick sig en ordentlig uppgradering ganska omgående. Det enda som inte blev gjort något med var köket. 40-tals standarden föll mig inte i smaken så här behövdes en ordentlig uppdatering. För låga bänkar, ingen arbetsyta, värdelösa överskåp, hål i ena vasken ja listan kan göras lång vad som inte var bra i detta kök. Dock så sköts projektet på framtiden och nu 4 år senare står jag här och har äntligen dragit igång projektet. Nu ska här byggas kök!

Ps Vet att det inte har så mycket med hemelektronik att göra, men är kanske intressant att läsa om i alla fall. Ds

Postad 19 November 2008 - 14:01

Unregisteredc0d57035
  • Unregisteredc0d57035
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Dag 1

Min snälla mamma hjälper till att plocka ur allt man sparat på sig i alla dessa lådor och skymsler. Helt galet vad mycket det blir. Jag försökte slänga så mycket som möjligt men blev stup i kvarten stoppad av mamma som tyckte det var bättre att skänka bort grejerna. Jaja, hon fick med sig allt som hon tyckte var bra att skänka så nu är det hennes problem. Jag har nog med jobb samt köksrenovering.

Postad bild
Postad bild
Postad bild

Mobilkameran är så där, tills helgen så ska den vara uppgraderad till min digitalkamera istället!

Redigerat av Unregisteredc0d57035, 19 November 2008 - 14:16.

Postad 19 November 2008 - 14:20

Unregisteredc0d57035
  • Unregisteredc0d57035
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Dag 2

Hem en stund från jobbet, med kofot och hammare gick vi lös på allt i köket. Min bror hjälper även till, han har ett snickeri och han kommer hjälpa mig under arbetets gång. 2 timmar senare är rummet helt tomt på bråte, lister, allt är borta. Sopning och dammsugning gjorde jag på morgonen efter. Skönt att det är rent och snyggt inför helgen som blir den stora byggar dagen.

Postad bild
Postad bild
Postad bild

Passade även på att plocka in min sovrums tv för service när jag hade transportmöjlighet. Det var ett dumt misstag. När man inte har något kök, vardagsrummet är fullt av allt bröte från köket, så är det inget roligt att ligga i sovrummet utan tv. Och kallt var det dessutom efter att ha fönstret öppet för att slänga ut allt från köket. Tur att man har ett datorrum också...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.