Vore kul med lite kommentarer från er som har dessa och hur dom funkar som surroundhögtalare.
Tacksam för svar!
Andreas
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
BOSE som surroundhögtalare
Startad av
Unregistered39a3ba6e
, Dec 01 2008 23:34
6 svar till detta ämne
Postad 01 December 2008 - 23:34
Jag håller på att kolla upp lite olika surroundhögtalare och jag försöker hitta dom små varianterna av Bose som man kan vrida åt två olika håll men jag hittar bara i i färdiga 3.1 eller 5.1paket med subwoofer. Finns dom inte att köpa "lösa"??
Vore kul med lite kommentarer från er som har dessa och hur dom funkar som surroundhögtalare. Tacksam för svar! Andreas Postad 02 December 2008 - 15:20
är det till dina saker du har nu som du funderar på att kompletera med bose högtalare?
du har ju en riktigt fin front. varför "förstöra" med ett par simpla bose då. det lilla jag har hört av dom så låter det plastigt, tunt. om det nu är samma modell som jag tänker på, men finns väl bara en som man kan vrida på. Postad 02 December 2008 - 15:28
Håller med...vore synd på resten av setupen att förstöra den med Bose högtalare
Postad 02 December 2008 - 21:05
Hmm kanske det. Jag iof inte hört dessa utan subwoofer i butikerna. Ni har nog rätt. Anledninge, som sagt, att jag valde dessa var för spridningens skull. Tänkte dessa kunde vara ett inte så dyrt alternativ till riktiga dipolhögtalare. Kan ni rekommendera några modeller? Som inte kostar massor. Önskar jag kunde köpa mig B&W DS3 men det komemr nog inte hände.. alls.
Tack igen! Amdreas Postad 02 December 2008 - 21:21
De går att köpa löst, men det är dyrt... Man får då vända sig till en auktoriserad Bose verkstad och köpa dem som reservdel.
De hade tidigare ett paket man kunde köpa med center och 2 bakhögtalare, men jag vet inte om det finns idag. Det finns 3 olika sorters kuber från Bose. Enkelkub. Endast 1 högtalare på ca 5x5 cm. Dubbelkub. Den ni tänker på som är 2 högtalare på varandra med ett ca mått på 5x5 cm. Juvelkub. Som dubbelkuben men ännu mindre, kanske 4x4 cm. /Johan Postad 02 December 2008 - 23:16
Kan ju säga att Bose-kuber utan Bose's egna eq. låter de riktigt dumt
Postad 02 December 2008 - 23:52
Det blir ju än dyrare att köpa på sig saker som man ändå vet om att man kommer vilja byta ut relativt snart:) mitt råd är att sikta in dig på vad du verkligen vill ha, sen kolla över beg marknaden. och ha tålamod i sökandet efter ett bra pris 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |