Nu undrar jag om jag kan koppla in tv-antennen på något sätt i recievern för att kunna kolla på tv med projektorn?
Tacksam för er hjälp!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kolla på analog TV via recievern?
Startad av
Unregistered1ab12904
, Dec 11 2008 20:53
5 svar till detta ämne
Postad 11 December 2008 - 20:53
Jag bor i ett Comhem hus och har nu den analoga sändningen inräknad i hyran. Jag tänkte köra på detta ett tag tills jag får råd att skaffa digitalbox.
Nu undrar jag om jag kan koppla in tv-antennen på något sätt i recievern för att kunna kolla på tv med projektorn? Tacksam för er hjälp! Postad 11 December 2008 - 21:54
Någonstans i kedjan behöver du en TV-mottagare, typ en VHS-spelare eller nåt, eftersom din receiver eller projektor inte har det.
Postad 14 December 2008 - 16:58
Ok,det var ju smart.
Men finns det ingen lite mer smidigare pryl att sätta i kanalkedjan? Och gärna billig... Postad 15 December 2008 - 07:33
Vart bor du? Jag har en comhembox du kan få, men orkar fasen inte skicka prylarna. Jag bor i Linköping/Finspång. Men klart enklast är att fråga mamma och pappa om dom har en gammal video liggandes. Kvittar ju om den trasslar band eller liknande comhem comhem Redigerat av WmB, 15 December 2008 - 07:34. Postad 15 December 2008 - 16:50
Menar du att jag kan använda en sån här digitalbox utan abonemang? Jag bor i Comhem hus. Min broder har nämligen en comhem digitalbox liggandes... Postad 15 December 2008 - 20:41
Hmm, kanske inte går. Men tror faktiskt det borde funka att se dom kanaler du redan betalar för, som boxer. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |