Finns det någon lösning för att inte kablarna ska bygga så mycket utåt?
Vore skoj att kunna ställa den på en lackhylla.
Tacksam för er hjälp!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Hitachi PJ-TX300 på Ikea 28cm Lack hylla?
Startad av
Unregistered1ab12904
, Dec 22 2008 20:24
4 svar till detta ämne
Postad 22 December 2008 - 20:24
Någon som kör med denna kombination och hdmi/ström kablage?
Finns det någon lösning för att inte kablarna ska bygga så mycket utåt? Vore skoj att kunna ställa den på en lackhylla. Tacksam för er hjälp! Postad 22 December 2008 - 20:40
Jag mätte min projektor från främsta "foten" inkl. plats för min HDMI-sladd samt strömsladd och det blev 32cm.
Från framfoten till baksidan blev det ung. 26cm. Med vinklade kontakter kan du spara in på utrymmet och kanske ställa den på en skiva som ligger på hyllan...men det kanske blir för instabilt... Postad 22 December 2008 - 20:47
Såg nu att det finns vinklade hdmi kontakter. En sådan hjälper nog en hel del. För Lack hyllan gå ju faktiskt dra ut lite och dra kablarna bakom?
Men eftersom jag använder Supra kablar så känns det konstigt att sätta en "adapter" för detta. Försämras bilden p.g.a detta tro? Postad 22 December 2008 - 22:17
En kedja är ju aldrig starkare än dess svagaste länk.
Så jag tror inte du har någon fördel att ha en supra-kabel i så fall. (Detta tror jag inte i vilket fall som men det är inget vi behöver gå in på här, det har nog diskuterats tillräckligt. Postad 11 January 2009 - 19:36
Min TX-300 står på en minimal hylla med, höjdjusteringsfötterna på projektorn står alldeles på kanten så jag tog små självhäftande möbeltassar och satte ihop några och fäste under mitt över skruvhålen för takfäste som lite extra säkerhet. Kör också med en hdmi-vinkel kika bara så du får som är vinklad åt "rätt håll" kommer inte ihåg hur kontakten var vänd på baksidan. Vinklad strömkontakt kan vara bra med, den sticker också ut en hel del. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |