Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Saknar att själv kunna välja forum för "Visa senaste inlägg"!

8 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 December 2008 - 00:26

femkommatvå racing
  • femkommatvå racing
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
När man klickar på ´visa nya inlägg, kommer inläggen i kategoriform (eller vad det nu kan heta). Dvs först projektorer, sen tv-apparater osv, osv. Finns det nån inställning jag kan göra så att jag ser senaste inlägg från alla kategorier? Som det är nu, så är man aldrig inne på nån annan underkategori än den som intresserar en mest.

Postad 29 December 2008 - 16:14

Maciver
  • Maciver
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Fortsätter med "Visa nya inlägg"

Finns det någon funktion där man kan välja vilka forumsdelar som "nya inlägg" ska söka i? Det är lita jobbigt att glutta igenom 22-30 sidor när man inte är intereserad av vissa "områden".

Postad 20 January 2009 - 12:08

Franz
  • Franz
  • Veteran

• 2127 inlägg
  • 0
Funktionen försvann i samband med en uppgradering av forumet. Tyvärr har det gjorts om mycket internt i forumkoden varför vårt tillägg inte längre fungerade. Det har också visat sig svårare att återskapa funktionen än vad vi hoppats på.
Det finns tyvärr inga omedelbara planer på att återinföra funktionen för närvarande.

Postad 06 July 2010 - 23:06

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Väcker liv i denna tråd igen (Tomas_D700)

Är det svårt att göra en funktion likt denna för forumet? Tänk att kunna välja bort inlägg ifrån avdelningar som man inte är intresserad utav, det vore så otroligt bra!!

Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf! :o

Redigerat av Tomas_D700, 07 July 2010 - 07:05.

Postad 07 July 2010 - 00:32

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

• 892 inlägg
  • 0

Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf! :D

Jag håller fullständigt med Niklas här, även jag är en inbiten "Visa ny inlägg" klickare och önskar också kunna sortera mina egna kategorier jag är intresserad av att läsa.

Postad 07 July 2010 - 05:53

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlägg
  • 0

Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf! :D

Hejsan,
Detta har fungerat i tidigare versioner av forumet men att få till en sådan funktion i den version av forumet som vi använder nu är en rätt avancerad kodningssak som vi har kikat på men förkastat idagsläget. Jag skulle också gärna se denna funktion men det genererar väldigt väldigt mycket arbete att få till detta. Samt att vi ändrar i forumets kod, skulle det då komma en nyare version som vi vill uppdatera till så får man skriva om de funktioner som man har gjort eller lagt till själv med en ny massiv insats till följd.
Men vi har önskemålen i huvudet och bevakar om det går att implementera på ett smidigt sätt. Skulle vi komma på en lösning som innebär att det går att genomföra så kommer det att meddelas till er.

Postad 07 July 2010 - 10:18

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Det låter ju kalasfint att ni iaf jobbar lite på det, tror detta är en funktion som många vill ha. Utan att ens veta om det själva.

Tänk att kunna välja bort HTPC forumet när du gör "Visa nya inlägg" Du har aldrig haft en tanke på att bygga dig eller skaffa dig och vill inte ha någon, varför vill man då se inläggen.

Eller du har en projektor hemma och skall inte skaffa dig någon tv heller. Tänk tanken att kunna välja bort dom inläggen ifrån "Tv-Apparater"

Postad 18 July 2010 - 17:35

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
eller att kunna dölja alla mobiltelefoninlägg...

Postad 09 November 2010 - 15:15

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

• 1318 inlägg
  • 0
Saknar också denna funktion. Den finns ju i en bantad version på förstasidan.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.