Saknar att själv kunna välja forum för "Visa senaste inlägg"!
Postad 27 December 2008 - 00:26
Postad 29 December 2008 - 16:14
Finns det någon funktion där man kan välja vilka forumsdelar som "nya inlägg" ska söka i? Det är lita jobbigt att glutta igenom 22-30 sidor när man inte är intereserad av vissa "områden".
Postad 20 January 2009 - 12:08
Det finns tyvärr inga omedelbara planer på att återinföra funktionen för närvarande.
Postad 06 July 2010 - 23:06
Är det svårt att göra en funktion likt denna för forumet? Tänk att kunna välja bort inlägg ifrån avdelningar som man inte är intresserad utav, det vore så otroligt bra!!
Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf!
Redigerat av Tomas_D700, 07 July 2010 - 07:05.
Postad 07 July 2010 - 00:32
Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf!
Jag håller fullständigt med Niklas här, även jag är en inbiten "Visa ny inlägg" klickare och önskar också kunna sortera mina egna kategorier jag är intresserad av att läsa.
Postad 07 July 2010 - 05:53
Hejsan,Jag är en slösurfare av rang, gillar att klicka på "Visa nya inlägg" men vill ha bort en viss kategori när jag gör det, detta vore super om ni kunde fixa. Upplevelsen av minhembio hade växt med ungefär 500% för min del iaf!
Detta har fungerat i tidigare versioner av forumet men att få till en sådan funktion i den version av forumet som vi använder nu är en rätt avancerad kodningssak som vi har kikat på men förkastat idagsläget. Jag skulle också gärna se denna funktion men det genererar väldigt väldigt mycket arbete att få till detta. Samt att vi ändrar i forumets kod, skulle det då komma en nyare version som vi vill uppdatera till så får man skriva om de funktioner som man har gjort eller lagt till själv med en ny massiv insats till följd.
Men vi har önskemålen i huvudet och bevakar om det går att implementera på ett smidigt sätt. Skulle vi komma på en lösning som innebär att det går att genomföra så kommer det att meddelas till er.
Postad 07 July 2010 - 10:18
Tänk att kunna välja bort HTPC forumet när du gör "Visa nya inlägg" Du har aldrig haft en tanke på att bygga dig eller skaffa dig och vill inte ha någon, varför vill man då se inläggen.
Eller du har en projektor hemma och skall inte skaffa dig någon tv heller. Tänk tanken att kunna välja bort dom inläggen ifrån "Tv-Apparater"
Postad 09 November 2010 - 15:15
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
60 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?