Jag tycker att det är svårt att säga vilken som varit bäst, eftersom de varit bra och mindre bra på olika sätt, men den första, W850i:n, hade något jag saknat i alla andra Walkmans: en fotolampa som man dessutom kan använda som ficklampa. Tycker att det är jättetrist att SE inte fattar hur bra det är och vilken nytta man har av en sån. Förstår att det kan vara svårt att klämma in fotolampa i de allra tunnaste exemplaren, men de borde kunna fixa lampa i de lite tjockare telefonerna.
Sen hade W850i fantastiskt skön knappsats också. Trots att jag inte skulle välja den i dag (vill ju ha gyro, bra webbläsare, osv) är det ändå den Walkman jag har gillat allra mest när den var ny.
Den jag varit mest missnöjd med var faktiskt den mest avancerade, W960i, som var extremt klumpig och seg och som man inte kunde styra med joystick. Den hade jag inte länge. Kan dock nämna att den överlevde ett fall från en trappa rätt ner i ett betonggolv. Den flög typ fyra meter och fick inte en skråma. Det kan man kalla kvalitet.)
Vad tycker ni andra? Shoot!
Sökningen pågår
Avancerad sökning
80 bilder
1 film

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?