Kommentarer till Hemma hos Gubbas av Gubbas83
Startad av
Gubbas83, jan 07 2009 22:45
641 svar i tråden
Skickat 07 januari 2009 - 23:07
"Dom lirar tamme tusan allt med bravur och pondus"
Men det är ju inte så bra, all musik ska inte ha pondus! =)
Håller med om att Audio Engine är förvånansvärt potenta. Blev särskilt imponerad av de små AE 2 som faktiskt producerar shysst bas med ett 2.75" element! Smått otroligt.
Men det är ju inte så bra, all musik ska inte ha pondus! =)
Håller med om att Audio Engine är förvånansvärt potenta. Blev särskilt imponerad av de små AE 2 som faktiskt producerar shysst bas med ett 2.75" element! Smått otroligt.
Skickat 13 januari 2009 - 18:39
Martin83 Jan 13 2009, 10:18 skrev:
Riktigt bra! Hyfsad receiver du köpte, minst sagt.. Hann du köpa den innan Hifiklubbens enorma prishöjning?
Tavlorna(litografierna) är kanonsnygga, verkligen! Om du någon gång säljer dem är jag först med att lägga bud:)
Tavlorna(litografierna) är kanonsnygga, verkligen! Om du någon gång säljer dem är jag först med att lägga bud:)
Jodå jag han med att köpa 4308 innan dom höjde priset, tack för vänliga ord. Jag lovar att du ska få köpa mina gigers.
ha det.
Skickat 18 januari 2009 - 17:03
Gratulerar till ett riktigt bra högtalarköp!
Dock tar dom sin lilla tid på sig för att bli inspelade p.g.a. aluminiumdiskanten.
När dom börjar bli lite inspelade ska du se att dom låter riktigt bra.
(Polaren har 806V så jag vet hur bra dom kan låta!). I övrigt gillar jag ditt galleri och din inredning. 10p lätt.
Dock tar dom sin lilla tid på sig för att bli inspelade p.g.a. aluminiumdiskanten.
När dom börjar bli lite inspelade ska du se att dom låter riktigt bra.
(Polaren har 806V så jag vet hur bra dom kan låta!). I övrigt gillar jag ditt galleri och din inredning. 10p lätt.
Skickat 22 februari 2009 - 03:33
Riktigt läcker bänk. Jag har gått från "stora" golvare till stativare i fronten och tycker det blev mycket bättre. Har du testat hur ditt system skulle bli med ett par till likadana Focal du har där? Så att du fick 4 stycken likadana högtalare. Du kör ju dessutom med baslåda. Tror det skulle bli grymt.
Underbar Skäggagam!
Underbar Skäggagam!
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
105 bilder
5 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna