Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nya erbjudanden från Boxer?

47 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 January 2009 - 10:49

bad_guz
  • bad_guz
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Hej, jag sitter för tillfället och trycker på ett iptv-abonnemang från BBB/Viasat och ska nu i månadsskiftet januari/februari byta till något annat. Jag har spetsat in mig på Boxer, men när jag kollar deras aktuella erbjudanden så står det på deras hemsida att de går ut 081231.

Jag har ringt Boxers kundtjänst men de vet inget? De säger även att de inte har samma möjligheter till deals som deras telefonsäljare...

... så jag tänkte bara kolla på forumet om det sitter någon Boxer säljare som vet om det kommer några bra erbjudanden nu under januari?

Postad 08 January 2009 - 11:18

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Vi är sugna på lite filmkanaler. När vi ringde boxer så sa de att.
- vänta till februari för vi kommer med lite nya erbjudanden då.

De gör tydligen om alla kanalpaket på något sätt.

Redigerat av Chrester, 08 January 2009 - 11:19.

Postad 27 January 2009 - 10:11

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Någon som hört något nytt om detta eller har någon aning vad det kan vara för nytt erbjudande de ska komma med? Ska nämligen flytta nu i början av februari och har tänkt mig en box med hdd. Känns dumt o köpa nåt nu om de ska komma med nya erbjudanden snart men vill samtidigt inte sitta utan kanaler en längre tid.
All info mottages tacksamt!

Postad 27 January 2009 - 23:20

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Jag ringde och pratade med kundtjänsten förra veckan och fick också höra att nya erbjudanden skulle komma om några veckor.

Postad 28 January 2009 - 11:27

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0
Nya paket från 1/2:
http://www.boxer.se/?page=1788

Postad 28 January 2009 - 13:57

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Ser ju inte ut att vara någon skillnad direkt. Nya "fräsiga" namn men paketen ser väl samma ut som innan?! Frågan är ju bara vad det kommer ha för erbjudanden när man beställer, om de också kommer att vara samma som nu eller om de kommer med något bättre erbjudande på sagemboxen med abbonemang!? Jaja, får väl vänta en vecka eller två till iaf o se var som kommer. :)

Postad 29 January 2009 - 15:06

Unregistered1505595a
  • Unregistered1505595a
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Jag undrar vad det blir för paketeringstillval för Boxer Kontant. Sidorna som informerar om extratillvalen är inte uppdaterad ännu, vilket dock lär göras måndag den 2 februari då, förhoppningsvis. Det enda jag vet på rak arm är att tillvalet för Canal+ med både Sport och Film ser ut att bli kvar i samma skick som det är.

Redigerat av Unregistered1505595a, 29 January 2009 - 15:09.

Postad 29 January 2009 - 15:28

frk gas
  • frk gas
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Pratade just med kundtjänst och filmpaketet försvinner så man kan bara välja Canal + total. Vilket gör att det blir dyrare om vill se film och inte vill ha Canal sport. Usch.
Kommer att försöka komma ur mitt abb och ta cd i stället.

Redigerat av frk gas, 29 January 2009 - 15:30.

Postad 31 January 2009 - 10:33

Unregistered22187f4d
  • Unregistered22187f4d
  • Användare

• 156 inlägg
  • 0
Kanske ett steg i rätt riktning, men det ultimata är om var och en kan välja de kanaler de vill betala för, i mitt fall hade det varit kanal5+TV3+discovery+kanal8 och kanal9, men andra har andra intresssen, därför är personliga programpaket det absolut bästa.

Postad 05 February 2009 - 22:45

Unregisteredaeedf1bf
  • Unregisteredaeedf1bf
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Nu är Boxers hemsida uppdaterad med nya erbjudanden! Beställde en Sagem 250gb tidigare idag :D

Postad 13 February 2009 - 18:01

bad_guz
  • bad_guz
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Jag orkade inte vänta på att Boxer skulle få tummen ur och fixa några vettiga erbjudanden så jag beställde en Maximum box från Digitaltvexperten och har nu istället väntat på att Boxer skulle komma med något bra erbjudande med en inspelningsbar box för det extrakort jag vill köpa - MEN...

... Boxer måste vara ett av de värsta företagen jag stött på vad gäller kundbemötande. Maken till flexibilitet (not) har jag aldrig varit med om. När jag ringer till dom för att be att få beställa ett extrakort och en inspelningsbar box, helst Sagems nya HD-box, får jag svaret att detta inte går - en säljare så till och med att det var tekniskt omöjligt att beställa detta om de inte hade detta som erbjudande!

Det fina i kråksången är att jag blev erbjuden just denna box och ett tvillingkort för 1495:- av en säljare fredagen den 30/1, men då jag sätt lite illa till med min son kunde jag inte prata vidare i telefon med honom så jag valde att ringa Boxer måndagen därpå den 2/2 och har sedan dess försökt resonera med dom angående detta ett antal gånger utan att lyckas.

Till och med de sälva (säljarna alltså) har tyck att det är lite puckat när jag påpekat för dom att det är lite konstigt att förvägra en kund att få köpa mer!?

jaja, jag får väl helt enkelt köpa deras skitbox utan inspelningsfunktion och binda extrakortet på 12 månader... synd att man sitter fast nu i 24 månader med basabonnemanget innan man kan byta till en vettigare tv-distributör!

Postad 13 February 2009 - 19:39

bad_guz
  • bad_guz
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Är så förbannad att jag måste fortsätta att klaga. Så här står det på deras hemsida:

"Klicka på de olika tilvalskorten nedan för att se alla alternativ. Välj mellan en digitalbox med eller utan inspelningsmöjlighet eller en kortadapter för TV med inbyggd digitalbox alternativt helt utan digitalbox. För dig som inte hittar den paketeringen du önskar, vänligen kontakta vår kundservice på 070-21 20 20"

Men detta finns som sagt inte, och det om man gör som man blir uppmanad - ringer till kundservice (att de kan kalla det för service!) för att få den paketering man önskar så går det ej att lösa då det inte finns något sådant erbjudande (men vänta, det var ju därför man skulle kontakta kundservice står det ju). Att sedan det angivna nummret är felaktigt är ju bara ytterligare en pinsamhet för musse pigg företaget Boxer!!!

Postad 25 February 2009 - 00:32

mboki
  • mboki
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Har lite gnäll ja me: Har varit kund i en j..vla massa år och var lite sugen på en box med hdd och vill självklart ha en mpeg4 framtidssäker box. Blev kontaktad i julas och försäljaren säger att jag är redan tecknad för 24månader så det gick inte förlänga och få en box! Det var helt fel det visste jag men hade inte tid att ta i det då men blev återigen kontaktad av dem i måndags och erbjöds eftersom jag varit kund så länge att få en box med hdd (ej mpeg4) mot att jag tecknar tvillingkort á 79:-/mån i 24mån (1896:-) och binder upp mig till boxer igen. Frågade om en mpeg4 hdd box och erbjöds att köpa en för 1495:- +tvingas att teckna tvillingkort som ovan. Tack för den..
Jag sade att jag skulle tänka på saken (kolla upp alltså) och bad dem att ringa idag.

Det värsta: På deras hemsida erbjuds nya kunder samma mpeg4-box med 250Gb hdd för 995:- och slipper teckna tvillingkort!!

Jag frågade när de ringde och nej försäljaren kan inte göra något. Men killen håller med om att jag kan säga upp mitt nuvarande abonnemang och teckna ett nytt på typ tjejen (med den sjyssta dealen alltså..) och pröjsa 995:- och ha boxer mix för 159:- som vanligti 24mån.
Kostar "bara" dubbla boxer abonnemang i 3 månader.. (Typ tvillingkort för 159:-..) + ev. kortavgifter som jag redan betalt..

Vad ska jag göra? Har någon fått en schysst deal på boxer?

/Trött på Robert ser jag honom så nitar jag fanskapet

Postad 25 February 2009 - 07:27

gusax
  • gusax
  • Beroende

• 1425 inlägg
  • 0

Vad ska jag göra? Har någon fått en schysst deal på boxer?

/Trött på Robert ser jag honom så nitar jag fanskapet

Det är enbart nya kunder som premieras, så är det med de flesta företag tyvärr. Ta för vana att säga upp ditt Boxerabb omedelbart när du har fått det (så du inte glömmer det i slutet). Hoppa sedan på deras erbjudande för nya kunder när ditt abb slutar funka. Repetera.

Postad 25 February 2009 - 08:34

mangeP
  • mangeP
  • Lärjunge

• 369 inlägg
  • 0
När du har 3 månader kvar av din bindningstid hos Boxer så kan du teckna en förlängning av ditt vanliga mix abb. på 24 månader och få samma erbj. som nya kunder.

Detta har jag utnyttjat för två år sedan och hade tänkt göra det igen, men istället la jag till C+ och då förlängs även "grund" abb med samma tid som C+.

Men iaf. har du kort bindningstid kvar på ditt Boxer abb så kan du binda abb. på 24 mån igen och få en box för 995:-

Postad 25 February 2009 - 21:27

mboki
  • mboki
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

När du har 3 månader kvar av din bindningstid hos Boxer så kan du teckna en förlängning av ditt vanliga mix abb. på 24 månader och få samma erbj. som nya kunder.

Detta har jag utnyttjat för två år sedan och hade tänkt göra det igen, men istället la jag till C+ och då förlängs även "grund" abb med samma tid som C+.

Men iaf. har du kort bindningstid kvar på ditt Boxer abb så kan du binda abb. på 24 mån igen och få en box för 995:-

Japp du har rätt. Pratade reson med Robert och visst kunde jag få denna deal. Det var kundtjänst jag pratade med idag och inte deras försäljarlakejer.

/Vän med Robert igen

Postad 27 February 2009 - 14:18

Unregistered6b959977
  • Unregistered6b959977
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Japp du har rätt. Pratade reson med Robert och visst kunde jag få denna deal. Det var kundtjänst jag pratade med idag och inte deras försäljarlakejer.

/Vän med Robert igen

Jag var bunden till okt men jag kunde förlämnga mitt abb två år utan problem då jag skaffade senaste sagem.

Postad 02 March 2009 - 09:47

femhekto
  • femhekto
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Jag blev uppringd av en säljare i går som erbjöd en Topfield 250GB HDMI + HDMI-kabel för 1 krona om jag tecknade mej för ett extrakort i 24 mnd. Eftersom jag precis bestämt mej för att skaffa en ny PVR och tvillingkort till sovrummet, så slog jag till på detta. Jag var lite tveksam till TF-boxen då jag inte är så sugen på att fixa med massa taps och grejor, men bestämde mej endå för att ge den en chans. Enligt säljaren är boxen numera mycket stabil och har därför ersatt Sagem som tidigiare ingick i detta erbjudandet. Hoppas jag blir nöjd........

Postad 02 March 2009 - 10:07

WmB
  • WmB
  • Veteran

• 2455 inlägg
  • 0

Jag blev uppringd av en säljare i går som erbjöd en Topfield 250GB HDMI + HDMI-kabel för 1 krona om jag tecknade mej för ett extrakort i 24 mnd. Eftersom jag precis bestämt mej för att skaffa en ny PVR och tvillingkort till sovrummet, så slog jag till på detta. Jag var lite tveksam till TF-boxen då jag inte är så sugen på att fixa med massa taps och grejor, men bestämde mej endå för att ge den en chans. Enligt säljaren är boxen numera mycket stabil och har därför ersatt Sagem som tidigiare ingick i detta erbjudandet. Hoppas jag blir nöjd........

och jag blev uppringd i fredags med samma erbjudande. Men jag vågar påstå att det var Sagem-boxen dom ville ge mig...

har 18 månader kvar, å får återställt till 24mån igen. Får betala 79:-/mån för tvillingkortet plus lite kortavgifter och PVR blir gratis. Fick 24mån tv-navigator på köpet med

Postad 02 March 2009 - 12:50

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0
Hmm, de erbjudandena luktar ju lite desperation från Boxers sida, att de vill binda upp kunderna i långa avtal med dessa villkor. Är det någon som hört hur det går med konkurrerande leverantörer i marknätet? Det var ju en diskussion om detta i samband med senaste tillståndsgivningen och det ryktades att Viasat och andra var intresserade att börja konkurrera med Boxer i marknätet. Kanske Boxers desperation tyder på att något är på gång?

Redigerat av hakanh65, 02 March 2009 - 12:51.

Postad 02 March 2009 - 13:15

femhekto
  • femhekto
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Ingen desperation i detta, har senaste halvåret fått liknande erbjudanden från Telia IP-TV, Viasat m.fl.
Gratis box/telefon/whatever mot att man binder sej i ett abbonemang x antal månader är ju inte direkt något nytt.

Postad 10 March 2009 - 07:35

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

Fick 24mån tv-navigator på köpet med

Vad är det där Boxer Navigator, nån annan slags tv-guide än den man redan har i sin apparats EPG ??

Bilder, Beskrivning ?!

/LbL!

Postad 10 March 2009 - 09:34

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0

Vad är det där Boxer Navigator, nån annan slags tv-guide än den man redan har i sin apparats EPG ??

Bilder, Beskrivning ?!

/LbL!

Orkade du inte leta på www.boxer.se? http://www.boxer.se/?page=1090

Postad 10 March 2009 - 11:36

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

Orkade du inte leta på www.boxer.se? http://www.boxer.se/?page=1090

Isåfall är det ingen skillnad från vad jag redan kan göra med EPGn i min Pioneer DVR-555HX-S, en knapptryckning för att spela in samma tid hela tiden, en knapptryckning för att söka efter program inom viss kategori, osv.

Möjligen är det inte EPG för mer än ca 3 dagar, men jag programmerar ändå aldrig in för mer än max två dar framåt.

/LbL!

Redigerat av lbl, 11 March 2009 - 05:26.

Postad 11 March 2009 - 09:11

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Det där kan jag göra med min dreambox 14 dagar framåt helt gratis...

Redigerat av Leatherface, 11 March 2009 - 09:12.

Postad 11 March 2009 - 14:33

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

Det där kan jag göra med min dreambox 14 dagar framåt helt gratis...

Det där ??

Menar du programmera inspelning via EPG ??

Ja, min EPG är oxå gratis, inte phan tar Pioneer betalt var gång jag använder den, inte ... ;-}

/LbL!

Postad 11 March 2009 - 19:08

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Ja jag kan spela in vad jag vill med enkelt knapptryck 14 dar framåt eller låta den spela in allt som matchar visst sökord eller visst program t.ex... dessutom kan jag spela in upp till 6 kanaler samtidigt på varje tuner med...

Redigerat av Leatherface, 11 March 2009 - 19:09.

Postad 12 March 2009 - 09:42

jonasn
  • jonasn
  • Användare

• 217 inlägg
  • 0
http://www.boxer.se/...CFQQ9Zgod4xfcDg

"Vi bjuder dig på våra populära TV-kanaler - under två månader!"

Vet inte om det kan gå under rubriken "Erbjudande" men kanske någon kan ha nytt av det.
Jag har inte läst ihenom det medföljade avtalet, om ev. automatisk förlängning osv.....

Kan bara hålla med att Boxer är ett riktigt skitföretag som tyvärr har fått monopol på det marksända.

Postad 12 March 2009 - 09:52

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0
Boxer har inget monopol längre... men intresset från dom andra operatörerna verkar va svalt...
Men fler operatörer skulle nog bara göra det dyrare för att man då blir tvungen ha abb hos flera operatörer för att kunna få alla kanalerna man vill ha... så det sett ut på satellit länge med...

Redigerat av Leatherface, 12 March 2009 - 09:54.

Postad 12 March 2009 - 10:30

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

http://www.boxer.se/...CFQQ9Zgod4xfcDg

FÖRSTA gången vi andra läste det om det där gamla erbjudandet - 9 mars vid 1-tiden på morron - så garvade vi så vi föll ur vaggan och bröt armen, allihop...

Postad 12 March 2009 - 14:26

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0

FÖRSTA gången vi andra läste det om det där gamla erbjudandet - 9 mars vid 1-tiden på morron - så garvade vi så vi föll ur vaggan och bröt armen, allihop...

Dela gärna med dig av det komiska i erbjudandet. Vad är det för fel på att få se kanalerna gratis i 2 månader utan att binda upp sig för mer?

Postad 13 March 2009 - 19:43

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

Dela gärna med dig av det komiska i erbjudandet.

Begrep du verkligen inte en så enkel sak, som att han berättade GAMLA nyheter, som redan meddelats, flera ggr, i flera olika forum dessutom..

Suck!

Postad 13 March 2009 - 20:01

hakanh65
  • hakanh65
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0

Begrep du verkligen inte en så enkel sak, som att han berättade GAMLA nyheter, som redan meddelats, flera ggr, i flera olika forum dessutom..

Suck!

Du menar att man måste följa med i andra trådar så att man inte skriver något som har med ämnet att göra i denna tråd? Du är rolig du.

Postad 15 March 2009 - 20:22

Berkan
  • Berkan
  • Mästare

• 2791 inlägg
  • 0

Suck!

Den sortens attityd ser jag gärna en hel del mindre av, lbl.

Det finns inget som helst fel i att meddela andra att man titta två månader gratis, om man sedan störs av att man redan har läst om erbjudandet på 6 andra forum så kan man antingen strunta i att kommentera det, strunta i att läsa tråden eller ännu bättre länka till de andra trådarna där vi andra kan förkovra oss ytterligare om vi finner nöje i det.

EDIT: Dessutom är ju erbjudandet i högsta grad aktuellt, så att påstå att det är gamla nyheter är att ta i (eller så har du en ganska skev uppfattning om tid och socialt beteende när du tycker att en nyhet som du snappade upp 3 dagar tidigare är så obsolet att du måste lägga in en spydig kommentar på en annan forummedlems bekostnad).

Redigerat av Berkan, 15 March 2009 - 20:26.

Postad 15 March 2009 - 20:33

skane
  • skane
  • Lärjunge

• 260 inlägg
  • 0
PMS i tråden? :)

Postad 15 March 2009 - 21:11

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

Den sortens attityd ser jag gärna en hel del mindre av, lbl.

Vem bryr sig vad du vill se mer, eller mindre, av ...

Alla har vi rätt till vår åsikt, och tål inte andra den så är det mest synd om dem.
Det är en av grunderna i vår Demokrati, förstår du. Hade du deltagit i Samhällskunskapen i plugget hade du vetat det.

/LbL!

Postad 15 March 2009 - 23:28

Berggren
  • Berggren
  • I Am The God Of Hellfire

• 3967 inlägg
  • 0
Tagga ner innan jag måste dela ut varningar till er för att ni inte kan hålla er till våra regler!

Tack för visad hänsyn!

Postad 16 March 2009 - 10:39

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Ringde kundtjänst för att kolla vad man kunde få som befintlig kund.

24 mån bindning

Topfield box för 295:-
Sagem box för 995:-

Det som blir det viktigaste här för mig: MPEG4 är det motiverande att välja Sagem boxen för just det? De vet ju inte själva när de ska börja sända vissa kanaler det formatet. Är Sagem boxen bra jämfört med Toppyn?

Frågan är också, de kanaler som sänds i MPEG4 och som man då inte kan ta in med en "vanlig" box, ska man betala för dem med? Eller är det det som skiljer MIX från MAX?

Redigerat av Melmac, 16 March 2009 - 10:40.

Postad 16 March 2009 - 11:17

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0

MPEG4 är det motiverande att välja Sagem boxen för just det? De vet ju inte själva när de ska börja sända vissa kanaler det formatet.

Om bara ett år eller två så kommer DVB-T2 (idag har vi DVB-T för marksänt), dvs helt ny teknik igen, då sänds antagligen allt i HD, men dagens boxar kommer ju inte att klara av DVB-T2.

Men förhoppningsvis är DVB-T2 bakåtkompatibelt med DVB-T, så man åtminstone kan få 'vanlig' digital bild med gamla boxarna fortfarande.

Mao skulle jag satsa på billigaste boxen nu, för att sedan ha råd att byta upp mig direkt när den nya tekniken kommer, utan att man behöver gräma sig över alla bortkastade pengar...

/LbL!

Postad 17 March 2009 - 09:02

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
.....o idag är Tofielden slut. Bra Boxer!!!

Postad 20 March 2009 - 07:40

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0
Är det någon överhuvudtaget som fått det där Gratis 2 Månader Boxer-kortet ännu ??

Nu har det gått 12 dagar sen erbjudandet kom, och på hemsidan står det att:

"Du har 10 dagar på dig att aktivera kortet från och med att du har lagt din beställning."

Men det går ju inte om man inte ens fått kortet ...

/LbL!

Postad 20 March 2009 - 09:47

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Är det nån som fått en Topfield av dem? Nu förösker de kränga en Sagem med 80Gb hdd istället för samma pris!

Postad 20 March 2009 - 20:57

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Är det någon överhuvudtaget som fått det där Gratis 2 Månader Boxer-kortet ännu ??

Nu har det gått 12 dagar sen erbjudandet kom, och på hemsidan står det att:

"Du har 10 dagar på dig att aktivera kortet från och med att du har lagt din beställning."

Men det går ju inte om man inte ens fått kortet ...

/LbL!

Jag fick varken bekräftelse-email eller kort.

Edit: Kom igår.

Redigerat av Unregistered1124, 24 March 2009 - 23:17.

Postad 20 March 2009 - 22:05

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Om bara ett år eller två så kommer DVB-T2 (idag har vi DVB-T för marksänt), dvs helt ny teknik igen, då sänds antagligen allt i HD, men dagens boxar kommer ju inte att klara av DVB-T2.

Men förhoppningsvis är DVB-T2 bakåtkompatibelt med DVB-T, så man åtminstone kan få 'vanlig' digital bild med gamla boxarna fortfarande.

Mao skulle jag satsa på billigaste boxen nu, för att sedan ha råd att byta upp mig direkt när den nya tekniken kommer, utan att man behöver gräma sig över alla bortkastade pengar...

/LbL!

eller så satsar man på en box med utbytbara tuners som nya dreamboxarna har t.ex
då har du en avancerad box som kommer funka även med DVB-T2 då det räcker med enbart ny tuner... förutsatt att du köper dm800/dm8000 då förstås...

Redigerat av Leatherface, 20 March 2009 - 22:06.

Postad 21 March 2009 - 16:44

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Tills pairing även kommer till boxer oxh används fullt ut, då kan man tyvärr glömma alla andra boxar.
Det är därför jag inte vågar satsa på en box som inte är godkänd, varken från Boxer eller Canal Digital. Har inte lust att kasta ut 4-6000:- för att sen 1-2år senare få skaffa en ny box igen bara för att kortet är låst till en box.

Redigerat av Melmac, 21 March 2009 - 16:46.

Postad 23 March 2009 - 22:35

Crims
  • Crims
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Tur jag hittade denna tråd, så kan jag undvika misstaget att köpa boxer...

Postad 24 March 2009 - 19:40

lbl
  • lbl
  • Forumräv

• 828 inlägg
  • 0
Fri-kortet har kommit, och alla utlovade kanaler - dvs Boxer Mix - plus en massa till, verkar vara hela Boxer MAX utbudet PLUS Alla tre Canal+ Film & Sportkanalerna, kommer in klockrent.

Efgter att ha aktiverat kortet online, så tog det bara nån sekund innan samtliga kanaler fanns tillgängliga.

Tack Boxer!

/LbL!

Postad 24 March 2009 - 23:17

Unregistered1124
  • Unregistered1124
  • Beroende

• 1000 inlägg
  • 0

Fri-kortet har kommit, och alla utlovade kanaler - dvs Boxer Mix - plus en massa till, verkar vara hela Boxer MAX utbudet PLUS Alla tre Canal+ Film & Sportkanalerna, kommer in klockrent.

Efgter att ha aktiverat kortet online, så tog det bara nån sekund innan samtliga kanaler fanns tillgängliga.

Tack Boxer!

/LbL!

Misstänker dock att Max och Canal+ bara finns en eller två veckor. Den som lever får se.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.