Ska sälja vårt x-box arcade, nu undrar jag vad det är jag ska tänka på. Ska man återställa det eller så? Det är inte chippat eller så. Men jag tänkte på personlig information.
Ska sälja vårt x-box arcade, nu undrar jag vad det är jag ska tänka på. Ska man återställa det eller så? Det är inte chippat eller så. Men jag tänkte på personlig information.
Någon som kan hjälpa?
Finns ingen personlig info på dem såvidare du inte tänker sälja med hårddisk eller minnekort. Säljer du den utan så är den blank från sånt.
Det enda är om du haft någon typ av föräldrar spärr på den, den bör tas bort.
Med andra ord Om man formaterar HDD så försvinner eventuella kortnummer o.s.v?
Nej nej. På hårddisken finns bara en kopia av din profil, saves, updates och sånt du har köpt. Själv infon rörande din profil och dina köp ligger på någon server hos MS.
Nej nej. På hårddisken finns bara en kopia av din profil, saves, updates och sånt du har köpt. Själv infon rörande din profil och dina köp ligger på någon server hos MS.
Kan man kopiera det man har på minneskort på något sätt till en dator elle dylikt?
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".