Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

X-Men Origins: Wolverine

32 svar i tråden
X-Men Origins: Wolverine (PlayStation Portable-spel) 0 0 (0) Inga priser
X-Men Origins: Wolverine (Xbox 360-spel) 0 7,5 (2) 456:-
X-Men Origins: Wolverine (PlayStation 3-spel) 0 9 (1) 474:-
X-Men Origins: Wolverine (Nintendo DS-spel) 0 0 (0) 98:-
X-Men Origins: Wolverine (PC-spel) 0 0 (0) Inga priser
X-Men Origins: Wolverine (PlayStation 2-spel) 0 0 (0) 89:-

#1

Skickat 31 januari 2009 - 17:23

http://www.gametrail...ayer/44928.html

Wow, jäklar vilken snygg CG. Trodde nästan det var verkligt först.

Det här spelet kan faktiskt bli bra. Spelet görs av utvecklarna bakom bland annat Marvel Ultimate Alliance och X-men Legends. Gameplay är influerat av God of War, Devil May Cry och Ninja Gaiden och innehåller väldigt mycket blod och gore! :D

Kombinationen X-men + Ninja Gaiden är ett drömscenario B)

#2

Skickat 31 januari 2009 - 19:40

Verkligen tokksnygg CG!

#3

Skickat 31 januari 2009 - 20:06

Kul :D

#4

Skickat 31 januari 2009 - 23:38

Zoiler skrev:

Kombinationen X-men + Ninja Gaiden är ett drömscenario Postad bild
Gul spandex och en kamera som hatar dig personligen? :)


Trailern var snygg, men jag kan inte hjälpa att vara lite tveksam till spelet trots att jag inte sett något. Lätt att misslyckas med den här typen av spel, kontroll och balans måste vara spot on för att det ska fungera imo.
Hoppas såklart att de lyckas dock, Wolverine är en bra karaktär för genren.

Det här inlägget har ändrats av Ghorun 31 januari 2009 - 23:41


#5

Skickat 01 februari 2009 - 01:18

Precis, Wolvie är perfekt i en sån roll. Man har t o m klor liknande hans i NG2 :)

Klart man ska vara misstänksam dock, inte direkt som att Marvelspel/filmspel varit unisont hyllade i det förgångna.. men utvecklarna är inte vilka som helst och det känns som att de försöker göra något bra vilket gör att jag hyser större förhoppningar än vanligt. Lite som det nya Batman.. det var en tid då filmer om superhjältar blev rent skräp - idag är det mesta sevärt med höga produktionsvärden. Jag tror vi kommer få se en förbättring även inom spelen, så varför inte börja nu :lol:

#6

Skickat 02 februari 2009 - 16:02

IGN first look

Citat

This particular cutscene, and in fact the whole game demo that followed, was bloody, brutal and a more honest depiction of Logan than you can probably ever expect out of a blockbuster summer action flick.

Citat

The real fun comes in with the gore shaders, an aspect of the game that Raven Software is particularly proud of. Each layer of Wolverine can be torn off, straight down to his adamantium skeleton. If a bullet rips through his torso, you'll see the hole it left. If a knife cuts into his flesh, you'll see the blood and guts inside the gash it tears out. If you take enough damage, you can actually die and be forced to restart from a checkpoint, but you'll see Wolverine torn to shreds and still walking long before that happens. And if you manage to make it out of the scuffle without dying, you'll get to watch all of the scrapes, cuts, and holes heal up in front of your eyes in real time.

The gore isn't limited to Wolverine, naturally. From the opening CG cutscene where Wolverine repeatedly tears into a guy's stomach, tossing blood this way and that, to the heads being lopped off by his claws, this mutant knows how to finish things in style. This game is going to be more bloody and brutal than the movie it is based on.

Citat

We only got a brief look at the Sentinel battle, which apparently has multiple stages and is quite long. This is one of the examples of things that aren't in the movie but are so classic to the Wolverine story that Raven Software decided to include anyway. The fight makes great use of Wolverine's powers beginning with his feral senses to locate weak points around the Sentinel's feet and continues in the air with Wolverine turning himself into a bullet in free fall to rip through the lurching machine. The fight ends with an Unreal Engine 3 cutscene of Wolverine walking away from the battle bruised but snarky, grim sense of humor intact.

Citat

The exact day you can get your hands on the game hasn't been confirmed yet, but you can expect to see it on store shelves around the same time the movie comes out in May.

Bifogad fil  x_men_origins_wolverine_20090112100840057.jpg   313,47K   0 Antal nedladdningarBifogad fil  x_men_origins_wolverine_20090112100843494.jpg   443,05K   0 Antal nedladdningarjpg]Bifogad fil  x_men_origins_wolverine_20090112100849306.jpg   289,74K   0 Antal nedladdningar

Fan vad coolt :)

#7

Skickat 02 februari 2009 - 21:30

Kan detta vara spelet som (tillsammans med Chronicles of Riddick) vänder trenden med spel baserade på filmer?

#8

Skickat 02 februari 2009 - 23:25

Vill inte vara den som spräcker hypebubblan, men CG är väl, mig veterligen en för-renderad filmsnutt som inte har det minsta med spelmotorn att göra? Går det att dra några slutsatser om spelet av en förrenderad filmsnutt utan spelmotor?

Såg några screenshots längre upp i tråden, och de såg fina ut, precis som trailern, fast jag väntar med att ta på mig kalasbyxorna tills jag sett lite gameplay :)

#9

Skickat 03 februari 2009 - 00:05

Visa inläggordeith Feb 2 2009, 23:25 skrev:

Vill inte vara den som spräcker hypebubblan, men CG är väl, mig veterligen en för-renderad filmsnutt som inte har det minsta med spelmotorn att göra? Går det att dra några slutsatser om spelet av en förrenderad filmsnutt utan spelmotor?
I och med att klassen den här CGn ligger på grafiskt är i stort sett Blizzardklass så kan man dra slutsatsen att spelet inte blir ett snabbt cash-in spel som många andra filmlicensspel brukar bli. De satsar uppenbarligen på spelet.

Dock hade jag läst en preview om spelet före trailern så jag var hypad innan den. Jag gillar dessutom spelen utvecklarna gjort och vet att de kan sina saker rent faktamässigt.

Gameplay ska bli kul att se ja. Unreal 3 motorn tror jag används - ser onekligen snyggt ut och skadesystemet är unikt.

#10

Skickat 12 februari 2009 - 15:47

Ny intervju och preview

http://ps3.ign.com/a...1/951483p2.html
http://pc.ign.com/ar...1/951859p1.html

Klippte lite. De har med alla skådespelare från filmen, Hugh Jackman och hela köret. Inte dåligt.

Citat

IGN: When you level up, your shirt comes back. I don't really have a question related to that point; I just think it's worth pointing out and thanking you for. Real-time damage and healing is cool, but I don't need to see a naked Logan running around for an entire level.

Dan Vondrak: Ha, ha – yes. I never thought I'd have a reason to say " Wow when you get shot repeatedly by a group of machine gunners that really rips your shirt up fast." I remember how cool it was to see the regeneration working in game the first time -- first his muscles and organs form up around his adamantium skeleton, then the skin layer kicks in, and finally the bruise layer does it's thing. Then someone said "Umm, dude he's going to be naked all the time". And so "Happy, Fun Level-Up Clothes" was born. It's actually amazing how rewarding it feels to see the clothes come back when you level up, so it was a cool addition.

Citat

IGN: Are all the actors from the movie on hand to voice their characters?

Dan Vondrak: Yes, we got the actors to reprise their roles for the major characters in the title. Hugh Jackman, of course, is Wolverine. The guy was amazing to work with; we had thousands of lines for him to do and he wanted to get each one right. He really understands how important this character is to the fans – he was really into it and excited about the game. We also have Liev Schreiber as Victor Creed (a.k.a. Sabretooth) and Will I Am as John Wraith. It was awesome once we got all their voice-over into the game, really gives it the authentic feel.

Citat

IGN: Final question: why should people buy your game?

Dan Vondrak: Because I could use the money... oh and to experience an amazing action game that has fast, visceral combat, epic action moments, beautiful graphics, and finally experience Wolverine how he should be, badass, smartass, unstoppable all rolled into one. The combat is so satisfying; it still makes us smile playing it. I know there's a lot of people doubting it because it's a "movie game" – and the team knew that would happen. But this is a kick-ass action game to start, and on top of it, we've got Wolverine. X-Men Origins: Wolverine is going to blow away any pre-conceptions of what a movie game is.


#11

Skickat 12 februari 2009 - 19:52

Mmm...Kommer just ihåg att jag i min ungdom ägde ett fett nummer med x-men..Eller om det var nå special nummer..
Hela tidningen handlade precis om hur Wolverine kom att bli just Wolverine..

Kommer ihåg att det var ett fantastiskt nummer :)

Kommer så väl ihåg hur han låg i en "vattentank" :D

#12

Skickat 15 februari 2009 - 14:25

Gameplay

Ser häftigt ut för att vara en scriptad sekvens, bra animationer och rått. Piloten upp i rotorbladen... :)

#13

Skickat 03 maj 2009 - 09:32

Testade demot igår! Riktigt coolt faktiskt! Kontroll och styrning är riktigt bra! En sak jag inte gilla var att det inte flöt på så bra ocH att grafiken inte riktigt var "klar". De kanske är för att det är demo? Är det något som har hela spelet som kan bekräfta?

#14

Skickat 03 maj 2009 - 12:56

Det har fått ganska bra betyg faktiskt, runt sjuor och åttor. Lägg till att man är stort marvelfan och det lär bli en nia förhoppningsvis.

#15

Skickat 03 maj 2009 - 15:47

Demon var faktiskt riktigt underhållande, även om bilduppdateringen var lite bristfällig. Får se hur det blir när spelet hamnar i reabackarna.

#16

Skickat 03 maj 2009 - 16:43

Tyckte det va ok... detta blir ju till ps3an, såna här spel ska spelas på konsoll ju! ;) FPS håller jag mig till PC... lär mig aldrig det till handkontroll ;)

#17

Skickat 04 maj 2009 - 14:00

Köpt idag, kommer med utlåtande efter någon timme ikväll...
Men en kollega sitter och kör det nu här och det ser helt klart maffigt ut!

#18

Skickat 04 maj 2009 - 14:31

Man borde kanske vänta med att spela detta, tills man sett filmen..? Kanske spoilas mycket i spelet... :)

#19

Skickat 04 maj 2009 - 14:44

Visa inläggGarrett May 4 2009, 15:31 skrev:

Man borde kanske vänta med att spela detta, tills man sett filmen..? Kanske spoilas mycket i spelet... :)
Av det lilla jag sett så ja. Det är nog en hel del spoilers. Har du planer på att se filmen, så gör det först.

#20

Skickat 04 maj 2009 - 15:42

Det är så jag tänker också så spoila inget i dina intryck sen :)

Vad jag har hört så ska det vara j-vligt bra och recensenterna har misslyckats som vanligt. Även om 75 är bra så verkar det vara bättre enligt de vanliga dödliga som spelat det.

#21

Skickat 04 maj 2009 - 16:12

Jag spelar det för fullt och jag tycker det är fantastiskt roligt än så länge. Påminner mig om hur kul jag hade med viking när det begav sig, även det ett spel som pressen gillade sådär.

#22

Skickat 04 maj 2009 - 16:47

Då blir det att se filmen först, helt klart! :) Sedan blir det nog tusan ett köp... gillar såna här spel till konsoll! :P

#23

Skickat 04 maj 2009 - 21:15

har spelat igenom demot nu,, ganska underhållande eftersom det var överdrivet ubervåld, dock tror jag det kommer bli otroligt enformigt i längden att springa omkring så där och slakta,, tyckte demot va precis lagom långt för att inte tröttna, tror jag tycker filmen är bättre än spelet för ser jag filmen kan jag åtminstånde äta popcorn under tiden, det kan jag inte om jag spelar :)

#24

Skickat 04 maj 2009 - 21:21

Kan inte säga att jag är lika positiv efter demot. Kontrollen var ok, inte så dum speldesign i sig men presentationen haltade betänkligt.
Precisionen i ett actionspel av den här sorten lider av så pass dålig framerate, samt att det tearade en hel del.
Kändes helt enkelt opolerat.

#25

Skickat 04 maj 2009 - 22:07

Visa inläggandreassofus May 4 2009, 22:15 skrev:

har spelat igenom demot nu,, ganska underhållande eftersom det var överdrivet ubervåld, dock tror jag det kommer bli otroligt enformigt i längden att springa omkring så där och slakta,, tyckte demot va precis lagom långt för att inte tröttna, tror jag tycker filmen är bättre än spelet för ser jag filmen kan jag åtminstånde äta popcorn under tiden, det kan jag inte om jag spelar :)

Måste snart hålla med dig. Har köttat och köttat i timtal nu, och efter typ 35% av spelet börjar det bli aningen enformigt ja. Det är nog inget spel man plöjer igenom på två-tre dar, utan det passar nog bättre att spelas lite då och då.

#26

Skickat 04 maj 2009 - 23:29

Visa inläggandreassofus May 4 2009, 22:15 skrev:

har spelat igenom demot nu,, ganska underhållande eftersom det var överdrivet ubervåld, dock tror jag det kommer bli otroligt enformigt i längden att springa omkring så där och slakta,, tyckte demot va precis lagom långt för att inte tröttna, tror jag tycker filmen är bättre än spelet för ser jag filmen kan jag åtminstånde äta popcorn under tiden, det kan jag inte om jag spelar :)

håller med demot var perfekt längd tröttnade mot slutet så inget köp för mig

#27

Skickat 04 maj 2009 - 23:34

Håller med er. Tråkigt och enformigt. Den enda variationen skulle väl kunna vara monstrena som dyker upp. Men hur hänger monstren ihop med mutanter? Tänker på det som dyker upp i slutet av demot. Är inte så insatt i X-men mer än filmerna.

#28

Skickat 05 maj 2009 - 08:24

Kört ett par timmar nu och jag måste säga att spelet passar mig som handen i handsken. Det är överväldigande mycket action och grejer som händer, heeeela tiden. Tror inte jag fick en lugn stund under de ungefär fyra timmarna jag tillbringade med spelet igår kväll.

Visst, spelet är väl inte banbrytande, nyskapande eller ens särskillt polerat. Logans vanliga animation när han springer ser lite märklig ut, jag har råkat få fatt på och greppa en osynlig hylla så jag helt plötsligt hävde mig upp ca två meter ovanför en låda!? :P

Men krutet har lagts på att visa skurkar gå sönder på massor med olika sätt och att man ska få non-stop action, i denna mening har de lyckats enligt mig. Visst jag har inte tagit mig igenom hela spelet än, och kommer säkert att hitta saker att klaga på men än så länge ligger spelet på plus hos mig.

Men när man innan 30 minuter har gått har fått slita skurkar i stycken, spätta dem på pålar, hoppa 10 meter ut i ingenstand för att krossa en helikopter för att sedan några minuter senare mörcha sönder båtar med en stor kulspruta känner man sig lite överväldigad, det händer nästan för mycket på för kort tid. Ska bli intressant och se om tempot håller i sig eller om det tunnas ut senare i spelet.

Vad gällade story och om man skall se filmen innan eller om man kan spela spelet och inte bli allt för spoilad så kan jag väl bara säga att man bör se filmen först, även om du kommer bli irriterad när du sedan märker att spelet inte följer filmen korrekt. Vet inte om spelet och filmen har skrivits om ifrån någon orginalserie och därav har det blivit annorlunda?

Nu har jag ju en förkärlek för den här typen av spel om man inte är ett fan utav att hugga killar i småbitar så bör man kanske prova demot innan möjligt köp. Har du dock lirat igenom Conan, Viking, Beowulf så många gånger att du numer kan lira dem i sömnen och törstar efter nya fiender att göra pytt i panna av så tycker jag du skall springa iväg och plocka upp Wolverine idag :)

#29

Skickat 05 maj 2009 - 14:14

Visa inläggpatrikbjorkman May 5 2009, 09:24 skrev:

Vad gällade story och om man skall se filmen innan eller om man kan spela spelet och inte bli allt för spoilad så kan jag väl bara säga att man bör se filmen först, även om du kommer bli irriterad när du sedan märker att spelet inte följer filmen korrekt. Vet inte om spelet och filmen har skrivits om ifrån någon orginalserie och därav har det blivit annorlunda?
Tror bara man valt att göra spelet olikt filmen. Det är en del spel som gör så, även Kung Fu Panda som jag spelade hyfsat nyligen. Tycker bara det är bra att man lägger till lite olika grejer så man inte vet precis allt som händer.

Vad gäller originalserierna så är jag tveksam till om varken film eller spel följer den speciellt troget.

Om du kan spela Viking till förbannelse så är repetitivitet inte ett problem för dig i det här spelet med andra ord :)

#30

Skickat 05 maj 2009 - 14:24

^ Jag avskydde Viking.. Men lirade Conan en hel del och är ett troget fan utav God Of War spelen och de mesta andra actionstänkare i liknande stil. :)

#31

Skickat 12 maj 2009 - 19:56

Det här spelet är sjukt roligt! Jag spelar det på datorn med en 360-kontroll och jäklar alltså! Snygg grafik, underbar kontroll (vibrationer är grymt bra också) och ja... allmänt BLODIGT!

Men det enda dåliga jag märkt är att jag kan inte köra i min rätta upplösning! Jag har en 1920x1080-skärm och spelet har bara 1680x1200 som maxupplösning. Och inte bara det! Det fungerar inte för mig att använda det så jag kör på 1280x1024 vilket gör att det ser riktigt dåligt ut!

Finns det någon fix eller annat för detta?

#32

Skickat 05 juni 2009 - 18:39

Fick hem spelet idag till xboxen, skall bli riktigt skoj att spela :)

#33

Skickat 05 juni 2009 - 23:33

Citat

Fick hem spelet idag till xboxen, skall bli riktigt skoj att spela
Jag har också spelat det, gav det en sjua. Det är ganska kul, men bered dig på mycket upprepning och allt för enkelt motstånd (du kommer få möta samma miniboss minst 20 ggr...)


Han är bäst i världen på det han gör...
...men detsamma kan inte riktigt sägas om spelet.


Spel baserade på filmer och/eller superhjältar brukar ofta tas emot med pessimism även om historien visat att det är fullt möjligt att göra bra underhållning av konceptet. Senaste ”Wolverine”-spelet till 360 (baserat på första X-men-filmen) var en rätt medioker affär som inte på något sätt förmedlade karaktärens personlighet. Origins görs dock av Raven Software (kända för titlar som X-men Legends och Marvel Ultimate Alliance bland annat) vilket, kopplat med positiva förhandstittar och min egen Marvel-mani, fick mig pumpad på spelet. Och make no mistake about it, detta är det bästa Wolverinespelet – någonsin.

Jag ska inte spoliera storyn för er som inte sett filmen (90% av filmens story är med i spelet som dock även bidrar med egen story) men den handlar som titeln antyder, om Wolverines bakgrund och ursprung: hans år i Kanada, i militären, och hans eventuella inträdan till Weapon X-programmet. Vad jag dock KAN säga är att storysekvenserna i spelet är magnifikt gjorda. Precis som i Marvel: Ultimate Alliance så snackar vi högsta möjliga produktionsvärde både handlingsmässigt och grafiskt vilket gör dem till en fröjd att se på. Det är så välgjort att man nästan kan tro att det är verkligt med ett otränat öga.

Tyvärr blir jag som Marvel-fan smått deprimerad när jag ser väldiga övertramp jämfört med serietidningarna såsom att Sabretooth och Wolverine skulle vara bröder. Helt oförståeligt att man byggt filmen/spelet utifrån detta. Andra mindre saker störde: på en bana pratar vakterna om en mutant som flydde från Weapon X som kunde manipulera metall. Magneto har knappast varit fånge i programmet. Silverfox har taktil telepati, dvs hon kan kontrollera folks sinne genom att röra vid dem. Ändå kan hon i en viktig scen manipulera helt utan kontakt. Deadpool ska jag inte ens gå igång på hur de förstört honom. Men det är som det är och det är långt ifrån första filmen/spelet man blir besviken på att de inte följer canon ordentligt.

Om man bortser från dessa nörddetaljer och fokuserar på huvudpersonen så framställs Wolvie perfekt! Utseendet är otroligt välgjort och representativt, och hans rörelser kunde vara tagna ur serietidningen. Man har lyckats rekrytera alla stora skådespelare från filmen för att göra rösterna, vilket medför att Jackman gör Wolverine, och som vanligt låter det som man kan tänka sig att Logan egentligen låter. Det är bara att njuta när man hör repliker som ”Thanks for the lift, bub” levererade med full inlevelse efter att han åkt med en helikopter och kraschat den.

För första gången får vi även se hans regenerativa förmåga att läka all skada: ett visuellt stimulerande system har lagts in som i realtid visar när Wolverine blir succesivt mer och mer skadad och förstörd ju mer attackerad han blir. Det börjar med kulhål som river sönder tröjan och perforerar skinnet, men om man fortsätter ta skada så kan man se stora bitar med kött trasas sönder och organ, muskler, senor samt adamantiumskelett börjar synas. Det är en ganska cool detalj att se Wolverine läkas i realtid samtidigt som blodet stannar kvar en längre tid (hade varit konstigt om det också läkts, sådant finns tvål för). Inget är fördefinerat eller scriptat. I laddningsscenerna kan man läsa kuriosa om karaktärerna vilket är en trevlig notis. Presentationen är top-notch.

Spelmässigt märker man att de tagit influenser från God of War och Ninja Gaiden. Och visst är det kul ett tag när det är våldsamt och blodigt så det förslår. Lemmar flyger, huvuden flyger, blod flyger, allt blir luftburet. Problemet är att Wolverine är en ostoppbar dödsmaskin... vilket visserligen är i sin ordning, men han är för ostoppbar. Fightingsystemet är egentligen väldigt bra, det är belönande att snabbt ta sig från fiende till fiende (Wolverines trademark där han slungar sig i ett gigantiskt hopp med klorna utsträckta används ofta) och slafsa dem sönder och samman. Det känns bara inte realistiskt att man skickar ut 30-40 soldater (i vissa strider) direkt till sin grav – de känns mer som cannonfodder även om de beter sig ganska smart och gör sitt yttersta för att hopa samman och arbeta tillsammans. När man blir fast i dessa utdragna strider mot motstånd som egentligen bara är till för att man ska få mer erfarenhet så känner jag bara att jag vill avsluta slakten och ta mig vidare i spelet. Striderna blir ett nödvändigt ont, men inget som kräver någon form av egentlig hjärnaktivitet. Och om jag måste döda en till W.E.N.D.I.G.O-prototyp (en slags "miniboss" som överanvänds något överjävligt) så tar jag livet av mig.

Alla vet att adamantium är en jätteovanlig metall som skär igenom (nästan) vad som helst. Hur kommer det sig att det finns så många som kan blockera Wolverines klor? Och varför behöver han lösa pussel för att spränga upp dörrar? Det är Wolverine vi snackar om, han tog sig in i en titaniumförstärkt byggnad övervakad av superhjältar och S.H.I.E.L.D:s flygande slagskepp. Han ska inte behöva begränsas av låsta metalldörrar...

Det är inga större problem att lösa de pussel som lagts in men de finns där och används ganska flitigt. Trycker man upp på digitalkorset så aktiveras dessutom Logans förhöjda sinnen och man kan ganska lätt lista ut vad man ska göra då interaktiva objekt färgas grönt och ett blått streck visar vart man ska härnäst. Det blå strecket gillade jag, precis som i Dead Space, och det är ganska välkommet eftersom det är mycket backtracking inlagt. Jag är inget större fan av pussel för nödvändighetens skull och ibland var de ganska irriterande så jag hade hellre sett ett kortare spel (spelet är 10-14 timmar) med färre pussel och fightingsekvenser, eller ett mer evolverande fightingsystem och fler bossfighter. Bossfighterna var höjdpunkter med en del välrepresenterade klassiker som till exempel Sentinels. Ja, man får slåss mot en 100 meter hög mutantmördande robot som skjuter laserstrålar ur ögonen och händerna. Du läste rätt.

Grafiskt använder man Unreal 3-motorn, vilket syns, och det är ett solitt tekniskt framträdande. Lite för få miljöer skulle jag säga, man är allt för ofta i Afrika (storyn hoppar fram och tillbaka). Större variation på omgivningarna och fler detaljer hade varit välkommet men visst funkar grafiken - och karaktärerna, regenerationssystemet och mellansekvenserna är som sagt kanon.

I små doser gör sig Wolverine: Origins bäst i min mening. Det är ett våldsamt, blodigt spel som är oerhört bra presenterat och representerat (bättre än filmen) men som naggas i kanten av upprepning, både i strider och miljöer, samt brist på utmaning. Jag applåderar dock det genuina försöket som trots allt gett oss ett av de bästa superhjälte-spelen som gjorts och hoppas på mer Marvel-spel av det här gänget (har hört att Deadpool möjligtvis ska vara nästa stjärna) och att de i så fall slipper vara bundna av en film.

Avslutar med ett Wolverine-citat: "You´ve got guts bub. Too bad they are all over the floor".

Det här inlägget har ändrats av Zoiler 05 juni 2009 - 23:33





1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Prisjakt © 2000 - 2014 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.