Jag körde innan med tele2 8/1mbit adsl lina. Funkade bra men sen fick jag information om att min hyresvärd kan leverera 30/30 fiber så jag tog det. Allt funkade bra i början men nu är det plötsligt så himla slött. Internet är allmänt långsamt. När jag kör bredbandskollen så säger den att jag har 30/30 Och inte nog med det så lägger sig bredbandet titt som tätt. Jag startar om routern sen funkar det men det är våldigt irriterande. Och routern har den senaste firmwiren. Nåt som hände så sent som idag var att jag kunde använda youtube och en del andra sidor perfekt men jag kunde inte använda minhembio och internetbanken tex. Om nån har en teori om vad det kan vara hade jag varit tacksam. MVH Jimmy
Uppdaterat: Har kört utan router nu i en dag och det har inte varit problem alls. Finessen är att jag har både xbox oxh ps3 så jah behöver router. Är det nån som vet varför routern beter sig underligt. Det är en D-Link 300
Uppdaterat: Har kört utan router nu i en dag och det har inte varit problem alls. Finessen är att jag har både xbox oxh ps3 så jah behöver router. Är det nån som vet varför routern beter sig underligt. Det är en D-Link 300
Redigerat av Dreadlock, 04 February 2009 - 16:57.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
50 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?